Ga naar inhoud

mp3's op dvd te branden met menu


Aanbevolen berichten

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar de meegeleverde Nero software van mijn DVD brander heeft deze op gewoon aan boord. Gewoon in smartstart op DVD klikken en daarna op MP3 CD maken. Vervolgens je bestanden selecteren en fikken. Tenminste, ik ben nog niet gaan branden, omdat ik dan een halfvolle DVD zou hebben. En daar wil ik nu een mee stoppen met die halfvolle CD's/DVD's. By the way, ik heb een simpele regiovrije Provision van 50 Euro die ook MP3's en Kodak siht etc. afspeelt. Nooit problemen mee gehad. :)
Link naar reactie
Heb dezelfde regiovrije DVD speler van Blokkie en een MP3 DVD gemaakt met Nero (RW) maar de speler geeft steeds een media-error terwijl een DVD met overgenomen videobanden wel wordt afgespeeld. (Ulead DVD movieFactory) Het zou dus kunnen dat de speler enkel MP3 op CD lust en niet op DVD. Heb getest met alles in de root zowel als in sub-dirs. Is er iemand die hier met zekerheid iets over zeggen kan ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...