Ga naar inhoud

Niet alle MP3 worden afgespeeld, waarom?


Aanbevolen berichten

Beste... Ik heb diverse MP3 bestanden gebrand op een CD-Rom. Alle bestanden worden op de PC goed afgespeeld, maar op mijn stand alone DVD speler niet. De schijf wordt prima herkent maar lang niet alle nummers worden afgespeeld. Die slaat de speler gewoon over. De bestandjes zijn van diverse bitverwerkingssnelheden, maar het ene bestand van bijv. 192 kbps speelt wel, het andere niet. Wat kan de oorzaak zijn?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoi. Ik heb een probleem in mijn autoradio met het af spelen van een gebrande cd. Aan het begin van de mp3 cd begint ie wel. Maar verder bladeren door de directories is er niet bij. Ik heb gebrand met Nero op mode 1, iso 9660/joliet, filelength max of 31 char. en allow more than 64 char. Bovendien zijn de bestanden variable bitrate. Kan dat wat uitmaken? In de specs van mijn autoradio staat gewoon conform mpeg 1/2 audio layer 3... wie weet het? Jos
Link naar reactie
1. normaliter wordt het niet leuk gevonden om oude topics weer boven te halen. Maak een nieuw topic. 2. Dat je een oude naar boven haalt betekent dat je zoekt, wat weer zeer op prijs gesteld wordt. Dus : voorzover ik weet zijn mp3 spelers nogal kieskeurig. Sommigen willen alle mp3 in root hebben dus zonder mappen. Dit zou bij jouw het geval kunnen zijn. Brand de mp3 zonder mappen op een cdrw. Heb je dan nog steeds hetzelfde probleem ? Als je nog problemen hebt zou het best aan VBR kunnen liggen. Dat kan je uittesten door alleen maar CBR MP3 te branden. Doet ie het wel dan heb je de verklaring en dan kan je weer gaan testen als ie mappen wel lust. Succes ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...