Ga naar inhoud

Geinstalleerde DVDwriter gaat steeds open


Aanbevolen berichten

Beste forumlezers, Zojuist heb ik redelijk simpele A-Open dvd-writer in mijn Dell computer geinstalleerd. Ben niet echt een leek, maar om nou te zeggen dat ik vaak hardware installeer nee... Speler gemonteerd, stroom ingeplugged evenals die dikkedropveter :) Win XP herkent de speler, Nero ook. Maar nu het probleem: zodra ik de speler ook maar 1 keer open en sluit blijft deze continu open gaan. Zowel als ik 'm hem leeg sluit als wanneer ik er een cd of dvd in doe. De speler sluit en 2 seconden later gaat ie weer open. Het is mijn secundaire speler. De dvdspeler van Dell staat op master, en mijn nieuwe writer op slave. Volgensmij is dat correct. Heb ik nu een waar newbie probleem te pakken of is er een andere (waarschijnlijk simpele) oorzaak? Alvast bedankt voor jullie hulp! GRoet, Viper
Link naar reactie
Ja hoor, ik denk dat dit een typisch gevalletje van garantie is...Je configuratie is correct, waarschijnlijk is 'ie gewoon "Dead on arrival".Een dingetje kun je nog kontroleren: Zit er toevallig geen klein stukje verpakkingsmateriaal of zo tussen de lade en het frame? Als dat gebeurt dan kan de lade niet volledig sluiten, en bij de meeste optische drives treedt er dan een beveiliging in werking die de lade weer open doet. Helaas, maar toch de hartelijke groetjes van Jan Willem :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...