Ga naar inhoud

DVD speler aansluiten


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Tot zover heb ik nog geen dvd speler in mijn computer. Alleen een gewone cd-rom en een cd-rom rw. Nu heb ik van mijn broer een dvd speler overgenomen en die probeer ik nu te laten werken. Ik heb em in ieder geval zover gekregen dat ie open en dicht kan...alleen mijn pc ziet hem niet?! :s Waarschijnleik op een of andere manier verkeerd aangesloten?! Kan iemand mij hiermee helpen?! Vriendelijke Groet.
Link naar reactie
[quote:bef8980463="master_cornelis"][quote:bef8980463="Jaap H"]Even goed aansluiten. Zie de gebruiksaanwijzing.[/quote:bef8980463] Gebruiksaanwijzing zit er niet bij. Maar het is dus zo dat als ik mijn 2 cd-rom spelers ansluit dat er dus geen bedradingen zijn voor een andere erbij?! :roll:[/quote:bef8980463] Kijk even in de gebruiksaanwijzing van het moederbord welke mogelijkheden er zijn op dit gebied.
Link naar reactie
Vervang de CD-ROM speler gewoon voor de DVD speler. Het is niet nodig lijkt me om die CD-ROM speler erin te laten. Die DVD speler kan alles wat die CD-ROM speler ook kan en meer. Gewoon de kabeltjes van de CD-ROM speler overzetten op de DVD-Speler. Let er alleen op dat je de Master/Slave jumpertjes goed zet (zwarte pinnetjes op de achterkant). Zet die ook hetzelfde als bij de CD-ROM speler.
Link naar reactie
[quote:7e84c9b6c3="tomvdlee"]Vervang de CD-ROM speler gewoon voor de DVD speler. Het is niet nodig lijkt me om die CD-ROM speler erin te laten. Die DVD speler kan alles wat die CD-ROM speler ook kan en meer. Gewoon de kabeltjes van de CD-ROM speler overzetten op de DVD-Speler. Let er alleen op dat je de Master/Slave jumpertjes goed zet (zwarte pinnetjes op de achterkant). Zet die ook hetzelfde als bij de CD-ROM speler.[/quote:7e84c9b6c3] Dit heb ik idd gedaan ja! :) Bedankt allemaal voor de moeite! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...