Ga naar inhoud

Vreemd CD-Writer probleem?


Aanbevolen berichten

Ik zit met een vreemd probleem.Ik heb een BTC Dvd Writer uit mijn pc gehaald en er een nieuwe Philips PCRW5232 CD-Writer ingestopt (alles is juist aangesloten ook Master/Slave staat juist).Maar wanneer Windows Xp nu net is opgestart dan blijft mijn HD lampje nog een dikke halve minuut branden en op dat moment kan ik geen programma openen.Na die tijd werkt alles gewoon terug perfect en cd's schrijven lukt ook probleemloos.Ik heb de BTC er eens terug ingestoken en dan start alles wel terug normaal op.Hoe zou dit kunnen dat ik dus dat probleem heb bij die Philips CD-Writer
Link naar reactie
Dat had ik al eens geprobeerd.En Windows XP detecteerd hem dan inderdaad opnieuw maar mijn probleem blijft dus, telkens als ik Windows opgestart is, blijft mijn HD ledje een dikke halve minuut branden en dan is het ook niet mogelijk om een programma te openen (het lijkt alsof de HD dan te druk bezig is) en na die halve minuut is alles plots terug normaal.Het is zeer vreemd omdat ik het met mijn BTC brander niet heb, dan werkt alles terug normaal.
Link naar reactie
IK heb nu op IDE 2 de Philips PCRW5232 CD-Writer als Master gekoppeld en de gewone DVD-Lezer als Slave en nu start de PC wel normaal terug op.Is er iemand die hier een verklaring voor heeft?Omdat als ik de gewone lezer als Master koppel en die BTC Writer als Slave dan werkt het ook normaal zoals het moet.Maar als ik de Phlips Writer als Slave koppel dan heb ik dus dat opstartprobleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...