Ga naar inhoud

Opnemen met Audigy2 ZS Platinum Pro lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan en wilt mij helpen? Ik heb pas een nieuwe geluidskaart (Audigy2 ZS Platinum Pro) gekocht omdat ik zelf opnames wil kunnen maken. Ik heb een 16 kanaals mengpaneel waarop ik alle instrumenten en microfoons aangesloten heb. Nu wil ik alles vanuit het mengpaneel uitsturen naar dat externe kastje wat bij de SB erbij zit. Ik heb geprobeerd om het geluid via AUX uitgang (mengpaneel) naar Line-IN (externe kastje creative) te sturen en dan op te nemen met n-Track studio. Maar volgens mij komt er geen signaal binnen. Ik snap er nu niks meer van. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt, Eric.
Link naar reactie
Dan kan je het beste hem laten staan en ff een berichtje in het stoute post topic zetten met de vraag of ze hem willen verplaatsen, of je stuurt een pb naar de moderator. Maargoed. Ik heb zelf de gewone ZS dus ik weet niet hoe die box werkt. Misschien moet je hem aanspreken via aiso ofzo? dus met een professioneel programma als Cuebase?
Link naar reactie
Bedankt, maar helaas was het kwaad al geschied en dus staat de vraag al in beide post topics. Wat ik nog vergeten te vermelden was, is dat mijn pc niet eens opstart als ik de I/O module eraan hang. Wanneer ik mijn pc opstart zonder de I/O module aan te sluiten gaat het goed, maar als ik h'm dan na het opstarten aansluit heb ik het idee dat ie niks doet. Wie heeft dit ook megemaakt en weet een oplossing? Eric.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...