Ga naar inhoud

Welke DVD+ worden door Medion MD7457 ondersteund?


Aanbevolen berichten

Nu al voor de tweede maal ( schijfjes van verschillende fabrikanten) worden zelfgebrande DVD+ NIET door deze DVD speler herkent en krijg ik de melding "no disc",terwijl de computer ze perfect afspeelt. Ligt dit aan de Medion DVD player of misschien wel aan mijn brander? Eerder lukte het met DVD+ wel, weer van een andere fabrikant maar deze zijn inmiddels op en is het waar dat wel ALLE DVD- worden ondersteunt. Ik hoop dat iemand raad weet.
Link naar reactie
Andere schijfjes heb ik al verschillende malen geprobeerd maar het schijnt dat er maar één soort wordt herkend, in het weekend worden ze ook op een andere DVD speler geprobeerd. Waar kun je het booklet type veranderen? DVDInfo zegt wel dat ik het kan veranderen maar dat Nero dit gelijk terug zet naar de "oude" waarde
Link naar reactie
[quote:5547aa945b="NicoFP"]Nu al voor de tweede maal ( schijfjes van verschillende fabrikanten) worden zelfgebrande DVD+ NIET door deze DVD speler herkent en krijg ik de melding "no disc",terwijl de computer ze perfect afspeelt. Ligt dit aan de Medion DVD player of misschien wel aan mijn brander? Eerder lukte het met DVD+ wel, weer van een andere fabrikant maar deze zijn inmiddels op en is het waar dat wel ALLE DVD- worden ondersteunt. Ik hoop dat iemand raad weet.[/quote:5547aa945b] Probeer deze site zeer uitgebreid en informatief en leerzaam wel is 't in engelse taal... http://www.videohelp.com/ succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...