Ga naar inhoud

Kosten dvd recordables


Aanbevolen berichten

Ik bestel ze meestal hier: http://www.opusshop.com/ [size=9:31a5daaeea][b:31a5daaeea]Prijzen[/b:31a5daaeea]: De getoonde prijzen zijn inclusief 19% BTW, onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en typefouten. Bedrijven die bij ons bestellen kunnen na opgave van BTW nummer hun bestelling op "0" tarief kopen. [b:31a5daaeea]Prijzen zijn exclusief Thuiskopie[/b:31a5daaeea], GEMA en andere heffingen. Transport van de goederen wordt in opdracht van de klant via TPG Post verzonden. Verzending en is ten alle tijden in naam van de klant. [/size:31a5daaeea] (afdracht van nazi-stichting-thuiskopie-accijns is voor eigen verantwoordelijkheid :wink: ).
Link naar reactie
[quote:f0fbbefdd7="PS"] :roll: zeker geen geschiedenis gehad op school? [/quote:f0fbbefdd7] Jawel hoor, zelfs zelfs examen in gedaan. :P En elke excursie ging naar een concentratiekamp ... :roll: Maar wat ik dus ermee bedoelde te zeggen is dat die hele hetze wat betreft thuiskopiëren (met de massavernietiging van onschuldige, hulpeloze DVD-tjes :P ) wel wat weg heeft van de praktijken van nazi-duitsland (Sieg Brein!). Gelukkig doen de duitsers nu weer wat goeds terug door geen accijns te heffen op DVD-R's. :wink:
Link naar reactie
Ja, ik heb hier op de Plextor PX708A ook de Platinum DVD+R 8 speed, maar ik vind die ddvd.info wel een beetje duur want op computerbeurzen betaal ik bij een (Duitse) handelaar voor een spindel van 50 stuks slechts €23, en dan heb ik geen verzendkosten ook :P Oké, je moet er wel heen rijden maar dat doe ik toch altijd al. Verder gaat het er ook om (zoals al gezegd is) wat voor 'n brander je hebt. Mijn Plextor doet het perfect op deze dvd's, ik heb er al zo'n 150 gebrand en geen ééntje uitval :D :D Maar een andere brander kan er grote problemen mee hebben! Groetjes van Jan Willem :wink:
Link naar reactie
[quote:8fe64730af="hjs"]De platinums 8x dvd+r zijn bij alle online winkels te krijgen en van een goede kwaliteit. ik bestel nu meestal bij www.ddvd.info/nl maar heb het ook wel eens gedaan bij shop.cdfreaks.com.[/quote:8fe64730af] En mijn vrouwtje brand die op 12 speed :lol: op een pioneer 108, die in de laatste aldi pc geschroefd zit. Ik heb deze een paar maand geleden op een pcbeurs in groningen gekocht 70 euro. (100 stuks) ze doen het goed in dvd spelers van diverse merken . Peter
Link naar reactie
Ga maar eens hier kijken http://www.opusshop.de/default.asp?l=ned De duitse opus en in duitsland is de btw en de heffing een stuk lager Verzendkosten onmder rembours ongeveer 6 € Verder hebben ze ook test pakketten met 10 verschillende merken erin Voor 10 DVD+r ben je dan 7,95 kwijt. Of bv Philips DVD+R 8x in 50-pack Cakebox voor 30 € Ieder week is er wel een aanbieding , 2 weken geleden 50 commodres DVD+R voor 13,95€ (4speed) Nu 100 memorex 8speed voor 45€
Link naar reactie
[quote:3257d9cea4="catillac"]Wie kan mij vertellen wat de prijs is van goedkope dvd-recordables? Ik heb net een dvd brander maar heb geen idee wat duur of goedkoop is voor die dingen.[/quote:3257d9cea4] Kijk eens op deze site: http://www.videohelp.com/ informatie over alle dragers en apparaten...is wel in engelse taal maar wel hulpzaam... succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...