Ga naar inhoud

Dvd brander brand wel maar leest niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen geleden een dvd brander (philips dvdr1640k/00) gekocht en in de pc ingebouwd. De brander heeft moeite met het lezen van cd's. Ik heb een cd gebrand met deze brander en dat ging goed, maar kon vervolgens die cd niet goed lezen met de zelfde dvd brander. De volgende foutmeldingen komen voorbij na het plaatsen van een cd of het dubbelklikken op een setup.exe bestand: Bij win xp cd: G:\SETUP.EXE is geen geldige Win32-toepassing Bij een software cd: G:\Msts updates\sd40-2_update.exe Een read/writeprocessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd. Bij een audio cd: Kan de cd niet afspelen. mogelijk is de cd vuil of beschadigd of functioneerd het cd-station niet naar behoren. Ik heb vanalles geprobeerd zoals de dvd rom speler uit de pc gehaald maar heb dus geen conflict tussen de brander en de speler. Master slave staan goed ingesteld en de drivers van mijn moederbord zijn geupdated. Ik heb philips gebeld en die zegen dat ik mijn harde schijf moet omwisselen met mijn brander en in de bios iets moet veranderen. Dus Master HD en slave dvd brander op 1 ide poort en slave HD en dvd rom op de andere poort (of zo iets). Wie weet raad? Ik gebruik trouwens win xp sp2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...