Ga naar inhoud

kX-Project drivers problemen


Aanbevolen berichten

Nadat ik de kX-porject drivers heb geïnstalleerd, was alles weer helemaal mooi, opeens doet de rear het weer enzo... Maar nu stuit ik op een groot probleem: mijn microfoon doet het niet meer. Ik heb al helemaal in die instellingen lopen de neuzen, en alles zo gezet wat erop zou wijzen dat ie het zou moeten doen, maar geen effect :( Als je bij je windows toeter ook de opneeminstellingen bekijkt staat daar ook alleen 'Recording Level' :( Zou je de windows-drivers eroverheen kunnen gooien, maar dan dus alleen over het opneemgedeelte of iets dergelijks? Op het internet zag ik trouwens nog iemand die dezelfde vraag had, dus ik ben niet de enige. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:71258a0716="amira"][url=http://kb.kxproject.lugosoft.com/guide/setup-mic.html]misschien hebbie hier wat aan ?[/url] ik doe maar een gooi, je weet maar nooit :wink:[/quote:71258a0716] Oww, wat voel ik me stom, alleen dat slidertje unmuten... Maar heel erg bedankt amira! Edit: Nu heb ik toch nog een vraagje: Als ik het vakje: Hoofdtelefeoon op Center/Sub uitschakel, dan hoor ik helemaal niks uit mijn subwoofer :( Daarom zet ik die aan, maar dan is de kantelfrequentie van mijn sub dus niks meer, die gaat namelijk met alles mee. Daarom had ik de kantelfreq ingestelt op 80 Hz, maar dat werkt dus niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...