Ga naar inhoud

Welke TV te kiezen ?


Aanbevolen berichten

ff een vraag: Wie heeft er verstand van TV's ? Ik zie nl. een Samsung 55 Cm Flatscreen en een Grundig 55Cm Flatscreen voor €199 en resp. €197 (platte beeldbuizen) De Samsung: [img:3044cd9cd0]http://www.maisoneo.com/Images/products/samsung/cw21m063n_b.jpg[/img:3044cd9cd0] SAMSUNG Kleurentelevisie CW 21M 063 REAL FLAT - 55 cm Pure Flat PLANO beeldbuis - 100 voorkeurzenders - teletekst met 10 pagina's geheugen - stereo: 2x 10 Watt muziekvermogen - sleeptimer, Plug Play en ATS - digitale beeldruisonderdrukking - meer-talen OSG - 1 scart- + front (camera) aansluiting - hoofdtelefoon aansluiting - incl. infrarood afstandsbediening En de Grundig: [img:3044cd9cd0]http://www.expert.nl/files/images/103_007_162_l.jpg[/img:3044cd9cd0] GRUNDIG 55 cm stereo-TV Met een 55 cm volledig vlakke BlackLine beeldbuis voor een schitterende weergave. Met teletekst en afstandsbediening Heb er dus niet veel verstand van :) De Samsung is te koop bij de It's en de Grundig bij de plaatselijke Expert. Als de grundig niet onderdoet voor de Samsung pak ik die, ivm garantie. (Dichterbij huis) Doel is gewoon beetje TV kijken, en Divx / Games via de TV-out weergeven.
Link naar reactie
Kijk er even naar in de winkel tijdens uitzending van testbeeld. Dit geeft je een goede indruk van in hoeverre beide fabrikanten het plaatje 'strak' krijgen, wat niet zo makkelijk is bij een vlak scherm in dit geval. Het zegt niet zoveel over de tv die je uiteindelijk mee naar huis krijgt (....), maar je sluit een zeker risico min of meer uit.
Link naar reactie
Hier ook jaren een Grundig gehad, prima scherm, maar je kan het beste gewoon kijken welke tv het beste beeld heeft. Waarschijnlijk zijn het beidde 50 Hrz beelden, dus daar hoef je weer niet naar te kijken. Succes, ohja als je toch bezig bent, neem meteen een goede coax kabel mee, ik had eerst een normale "goedkope" en nu een mooie dikke met nette aansluitingen en prachtig beeld op mijn Sony BB. :wink:
Link naar reactie
Volgens mij maakt het ook niet echt veel uit, de prijzen liggen haast gelijk dus echt grote verschillen zullen er niet zijn. Zowel grundig als samsung zijn bekende en goede merken. Denk dat het uiterlijk van de tv in dit geval een belangrijke rol voor je zal gaan spelen. Voor films zoals divx maar ook dvd heb je toch vaak de balken boven en ander, wellicht is het een optie om naar breedbeeld te kijken, de prijzen liggen tegenwoordig niet zo vreselijk veel hoger dan die voor deze tv's. Maar helaas is bij de gewone tv uitzendingen het aanbod van breedbeeld programma's nog steeds ontzettend beperkt. Succes met je keuze.
Link naar reactie
Begrijpend lezen is ook een kunst, ik zei dat je voor niet al teveel meer een breedbeeld hebt, daarmee bedoelde ik niet 1 euro. :-? Maar voor een bedrag tegen de 300 euro heb je al wel wat. Lijkt misschien veel meer, maar vervelender is dat als je eenmaal de andere tv gekocht hebt je je gaat ergeren aan de balken waardoor je beeld behoorlijk kleiner uitvalt. En als je het er niet voor over hebt, misschien toch bovenstaande tv, of andere 2e hands. :)
Link naar reactie
Nou om dit topic maar ff af te sluiten, heb beide TV's bekeken, de Samsung stond bij de mediamarkt. Stonden er wel meer, maar die vond ik te duur. Daarna naar de plaatselijke Expert geweest, vond de Grundig wel mooi, dus genomen :) En met Divx ligt het eraan wat voor reso die heeft he :) Een gewone 4:3 is goedkoper, en met gewoon TV kijken iets fijner. Daarnaast heb je voor €200 geen 55 cm (groter of kleiner wil ik niet, ivm ruimte, of beeldformaat) platte breedbeeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...