Ga naar inhoud

Shuffle / random


Aanbevolen berichten

Mijn (nieuwe) DVD speler (stand alone), speelt Mp3's die ik gebrand heb op een DVD. Mijn vorige speler kon "Random" oftewel in willekeurige volgorde afspelen, deze niet. Hij werkt dus gewoon het alphabet af. Nu kan ik natuurlijk de DVD branden(NERO) met alle nummers door elkaar, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Als ik in verkenner pictogrammen schik op "laatst gewijzigd", staat het wel enigszins door elkaar, maar toch vaak veel van dezelfde artiest bij elkaar, omdat ik die op dezelfde dag erbij gezet heb. Is hier misschien een handig Progje voor? :wink:
Link naar reactie
[url=http://rappovice.gtagaming.com/randomizer.zip]Dit programma[/url] kan in een lijst met mp3 bestanden voor elk bestand een willekeurig getal zetten, waardoor bij het sorteren op alfabetische volgorde toch een willekeurige volgorde ontstaat, misschien heb je er wat aan... Deze is eigenlijk oorspronkelijk bedoeld voor het spel GTA, maar werkt gewoon op elke map mp3's...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...