Ga naar inhoud

Yamada Divx 770 portable divx player


Aanbevolen berichten

Mijn pa is van plan de "Yamada Divx 770" portable divx player te kopen voor €350. Hieronder een linkje met wat specs: http://uk.special.reserve.co.uk/q_GG6366_portable_dvd__divx.html Het apparaat zal vooral gebruikt worden in de auto om gedownloade divx\avi films af te spelen. Heeft iemand ervaringen met dit apparaat en is het aan te bevelen? (eventuele + en - punten) Verder heb ik gehoord dat er bij divx spelers wel eens problemen ontstaan met het beeld vanwege de codecs, klopt dit? Is het ook mogelijk om de software in het apparaat te updaten bij nieuwe codecs? Zijn er eventueel ook goede\betere alternatieven een voorwaarde is wel dat deze draagbaar zijn net zoals deze. greetz dafar
Link naar reactie
[quote:68abd56746="Dafar"] Verder heb ik gehoord dat er bij divx spelers wel eens problemen ontstaan met het beeld vanwege de codecs, klopt dit? [/quote:68abd56746] Ik heb zelf geen ervaring met dit portable ding, maar wel met de Yamada DVX-6600 en de KiSS DP-1000. Mijn ervaring is dat de Yamada de meeste codecs ondersteunt, alleen de ondersteuning voor ondertitels is niet zo best. Daar is de KiSS nl. weer de beste in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...