Ga naar inhoud

Op zoek naar nieuwe mp3 speler (512MB Flash)


Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Ik hoop dat ik deze vraag mag stellen in dit forum. Ik ben namelijk op zoek naar een mp3-speler. Ik heb al wat rond gekeken en ik kan eigenlijk door de bomen het bos niet meer zien. Daar komt nog bij dat de vele reviews die op internet niet te vinden zijn niet altijd even eenduidig zijn. Misschien kunnen jullie mij helpen bij mijn zoektocht en weten jullie de ideale mp3-speler voor mij. Mijn eisen in volgorde van belangrijkheid: -Goede geluidskwaliteit (bij de duurdere moeten goede oordopjes aanwezig zijn) -goede looks!! Het oog wil ook wat!! -Ik denk dat ik aan 512MB meer dan genoeg heb -120-180 eurootjes (ben bereid meer te betalen voor duidelijk betere kwaliteit!!) -ingebouwde li-ion -snel en makkelijk toegankelijk vanuit windows (liefst P&P) -degelijk -Moet alles erop kwijt kunnen (ook andere bestanden) - Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zat te denken aan de packard bell audiodream 512MB, maar bij veel reviews komt het over als een net niet speler (zeker voor de prijs van 180e). thanks. Jasper
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geef niet teveel uit; over een paar maanden loop je gigantisch achter! De ontwikkelingen gaan zo snel; ik heb nog geen jaar geleden een 'state of the art' mp3 speler (de best verkopende tot dan toe, Packard bell audio key 128 MB) gekocht voor 120 eurie, nu is dat weer ver achetrhaald. Geheugen, looks en mogelijkheden gaan snel vooruit. Je kunt nu 200 euro uiteven, over enkele maanden is het ineens niets meer waard. Radio, voicerecording, geheugen; het wordt allemaal alleen maar meer. Nog enkele maanden en al deze features zitten in je mobieltje, of je mobieltje wordt vervangen door een audiokey. Let ff op het volgende; - je batterij: neem gewoon verwisselbare (oplaadbare) batterijen; goedkoper en makkelijker te vervangen) - hoofdtelefoon: meestal shit wat wordt meegeleverd. Koop liever een losse sublieme phone (sony, philips) - geheugen extern uitbreidbaar; kijk of je geheugen bij kunt prikken, het is nooit genoeg - of koop een cheap playertje en koop over een paar maanden weer een nieuwe ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...