Ga naar inhoud

mappen branden met nero


Aanbevolen berichten

graag zou ik te weten willen komen hoe ik mappen met muziek op dev zet. tot zover weet ik het wel maar nu komt het ik zou willen dat als ik 10 mappen gevuld met complete albums waarvan ik ook de covers heb op een dvd brand en dat ik dan op de tv de afbeelding van de covers zie inplaats van zo'n geel mapje en als ik dan op de cover druk dat hij dan die album (map) gaat afspelen. wie weet hoe dat moet alvast bedankt.
Link naar reactie
Als je bedoelt dat je ze in een reguliere DVD speler stopt (dus niet een PC) dan kan dat waarschijnlijk niet. De DVD speler moet deze functie expliciet ondersteunen. De enige manier om te weten of jou dvd speler dit kan is het boekje lezen. Op je pc kan het wel : In Windows XP kan je in een van de submappen een bestandje maken (bijvoorbeeld een jpg van 150X150 pixels) en deze noem je folder.jpg Als je nu de hoofd map bekijkt zie je ipv de gele mapjes een plaatje van het album als submap (met een geel randje van de map)
Link naar reactie
weet echt niemand hoe ik dat doe. het is toch wel mogelijk lijkt mij want het wil ook als ik 3 of 4 films op 1 dvd zet dan kan ik ook kiezen doormiddel van een afbeelding welke ik wil zien. dan moet het toch ook mogelijk zijn om een mp3 dvd te branden met afbeeldingen als mappen om bijv tina turner of wie dan ook te luisteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...