Ga naar inhoud

[Speakers] Advies 2.1 setje


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik kom eigelijk nooit in dit forumdeel maar ik zal er nu eens gebruik van maken :) Ik heb op mijn eigen pc goedkope boxjes van 5 euro. Daar komt geen fatsoenlijk geluid uit, maar ach, je went er aan :wink: Ik luister als ik op de pc werk meestal wel muziek (jaja, stereo apparaat ligt in het stof :wink: ). Maarja, ik wil toch wel iets beters. 5.1/6.1/7.1 lijkt me erg vet, maar dan moet ik het spul ophangen, en daar is niet echt geschikte plaats voor. Dus dan maar 2.1. Ik heb me nooit in boxjes e.d. verdiept, maar ik wil dus 2 boxjes en een klein subwoofertje (niet de groot, dat ding moet ook ergens staan :P ), 2.1 dus. Op de familie pc hebben we ook 2.1. Na even zoeken kwam ik erachter dat dit dus eentje van Altec Lansing is, wel deze: [url]http://www.altec-lansing.nl/product_details_avs300.asp[/url] . Iets van 25-30 euro in de pricewatch. Ik zoek een setje met goede prijs/kwaliteits verhouding, en niet te duur, 25-30 is eigelijk best een mooie prijs. Wat vind ik van dat setje? Ik vind de kwaliteit goed, maar dat vind ik misschien ook omdat ik het gewend ben en is het eigelijk vrij cheap-2.1 . Ik ben geen muziek kenner, het moet gewoon goed klinken, het hoeft geen extreem hard geluid aan te kunnen, maarja, het moet gewoon klinken :wink: Kunnen jullie mij iets aanraden? Bedankt! Alexander
Link naar reactie
En als het toch nieuw moet zijn en je hebt een Mediamarkt in de buurt: Ze hebben nu een Labtec Pulse 375 setje voor 25 euro. Prima geluidje voor die prijs (uiteraard niet vergelijkbaar met de Logitech Z-340, om commentaar te voorkomen ... :wink: ). http://www.labtec.com/index.cfm/gear/details/AMR/EN,crid=18,contentid=633,crid2=22
Link naar reactie
[quote:d39fed8c8a="gerben"]Die schijnt redelijk te zijn. Maar ga hem beluisteren, en zet hem ook eens wat hard. Liefst met jou bekende muziek. Als het pijn doet aan je oren, dan weet je genoeg. :)[/quote:d39fed8c8a] Woont niet im de buurt :wink: @Obi-wan-kenobi: Dat ziet er wel leuk uit. Ik ga naar de HCC dagen, was er niet bij Utrecht CS een Mediamarkt? Mss kanik 'm daar ook even luisteren
Link naar reactie
[quote:98b2c855b3="Alexander Online"] Ik ga naar de HCC dagen, was er niet bij Utrecht CS een Mediamarkt? [/quote:98b2c855b3] Klopt. http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=139 [quote:98b2c855b3="Alexander Online"] Mss kanik 'm daar ook even luisteren [/quote:98b2c855b3] Ze staan meestal wel aangesloten, maar het is natuurlijk wel een grote ruimte met veel omgevingsgeluid, i.p.v. een huis- of slaapkamertje.
Link naar reactie
[quote:364f299c89="Alexander Online"]Het blijft lastig, ik kwam ook deze Creative Inspire 2.1 P380 tegen, niet zo duur rond de 30-40 euro en ik denk Creative heeft meestal wel goede stuff, of is dit weer te cheap :P ?[/quote:364f299c89]Het blijkt dat Creative niet zoveel kwalteit in de goedkopere speakers stoppen... Misschien eens kijken naar de logitech X-220
Link naar reactie
[quote:402ab8c2e7="xiliduur"]kijk anders hier eens; http://www.thetechzone.com/?m=show&id=82 ziet er alleen lelijk uit, vind ik. is wat goedkoper dan de z-2200. Oh, kijk ik net op Logitech.com, hebben ze hem ook in stijlvol zwart.[/quote:402ab8c2e7] Wowie, die ziet er goed uit qua look en prestaties. in pricewatchvoor 68 euro, zou ik die ergens goedkoop op de HC vinden.. tis wel een smak geld, ik overleg ff straks met mn ouders wat die drvan vinden :wink:
Link naar reactie
Bijna vergeten dit topic. Ik ben naar de HCC dagen geweest en kwam een kraampje tegen met veel 2.1 setjes van US Blaster voor maar 25 euro, het geluid klok daar OK, ik heb m geinstalleerd, mooi ding en werkt goed. Wel zit ik ff te kijken hoe ik 'm nou het beste inkanstellen, de equalizer, want bij sommige muziek komen andere elemanten meer naar voren en andere weer niet..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...