Ga naar inhoud

HP multimedia PC


Aanbevolen berichten

hallo ik wil een HP multimedia pc aan gaan schaffen. ik weet niet of dat een goede keus is ? ik speel nogal veel spelletjes...is het een goede PC daarvoor? hier zijn de specificaties : HP recommends Microsoft® Windows® XP Media Center Edition Processor Intel® Pentium® 4 - 3.2GHz With Hyperthreading technology Intel® 848P chipset 800MHz bus speed Level 2 cache 1024KB Operating system Microsoft® Windows® XP Media Center Edition Memory 1GB DDR-SDRAM 400MHz 2 DIMM sockets Max. memory : 2GB Storage 250GB Ultra DMA hard drive (7200rpm) incl. 5GB partition for system recovery DVD drive 16x max. HP DVD writer +R/+RW 8x Floppy drive 3.5'' 1.44MB 8in1 memory card reader Communication V92-ready modem 10/100BT network interface Video NVIDIA® GeForce™ FX 5200 128MB video memory Hauppauge WinTV-PVR TV and FM radio tuner Sound Creative Sound Blaster® Audigy® 2 Altec Lansing 2.1 speakers with subwoofer Accessories HP Media Center wireless keyboard and optical mouse Digital camera dock holder HP Media Center Remote Control Ports & Expandability 5 expansion bays (free: 1 x 3.5'' internal) 1 AGP 3 PCI 6 USB 2.0 ports (2 in front) 2 Firewire Interface-IEEE-1394 (1 in front) 1 parallel port 1 serial port Front Audio Video-In TV out Additional information P/N: DY144A #ABU Software Microsoft® Works Suite 2004: Microsoft® Word 2002 Microsoft® Works 7.0 Microsoft® AutoRoute 2004 Microsoft® Encarta® Encyclopedia Standard 2004 Microsoft® Money Standard 2004 Microsoft® Picture It!® Photo Standard 9 Microsoft® Internet Explorer 6.0 Microsoft® Outlook® Express Adobe® Acrobat Reader 6.0 ArcSoft ShowBiz® DVD Sonic™ RecordNow CD/DVD 6 Microsoft® MovieMaker 2 HP Image Zone InterVideo WinDVD SE with Dolby Digital Playback Service & Support HP Pavilion on-line user's guide HP Help HP Pavilion recovery partition (including possibility to recover system, applications and drivers separately) Optional re-allocation of recovery partition Recovery CD/DVD creation tool Symantec™ Norton AntiVirus™ 2004 (60-day liveupdate) Symantec™ Norton Personal Firewall™ 2003 het is ook alleen in het engels....omdat hij in NL nog niet verkrijgbaar is is dit een goede pc ( voor spelletjes ) ik hoop hier antwoord op te krijgen! mvg Daan
Link naar reactie
Stelletje afzetters! En dan een FX5200 erin stoppen, jaja. De videokaart is gewoon bagger, valt niet fatsoenlijk mee te gamen. Dus dat is iig al een afrader. 848p chipset? Voorloper van de 865? Zo ja, lijkt me dan ook geen flex plan, maar kan nog een keer. Verder zie je bij dit soort pc's vaak dat er dingen in zitten die je toch niet gebruikt, denk aan kaartlezer of modem. En dan dat software pakket, nee, betaal je alleen maar veel extra voor. Ik denk dat je beter het systeem bij een lokale pc boer kan laten samenstellen, bv. met onze hulp. Dan ben je waarschijnlijk veel goedkoper uit, if iig een beter systeem. (wat betaal je voor dat HP systeem?)
Link naar reactie
heel veel mensen ( bijna alle mensen die ik ken ) zeggen dat dell goedkope shit troep is....en HP en Compaq tot beste pc van de wereld zijn uit geroepe...NIET VOOR NIKS ??? een HP staat wel beter bekend als goede pc's als dell.....ik hoor over dell alleen maar slechte dingen tot nu toe ??? zeg daar maareens iets op ;) mvg Daan
Link naar reactie
[quote:3374425986="daanyo"]heel veel mensen ( bijna alle mensen die ik ken ) zeggen dat dell goedkope shit troep is....en HP en Compaq tot beste pc van de wereld zijn uit geroepe...NIET VOOR NIKS ??? een HP staat wel beter bekend als goede pc's als dell.....ik hoor over dell alleen maar slechte dingen tot nu toe ??? zeg daar maareens iets op ;) mvg Daan[/quote:3374425986] Beter goedkope shit dan dure shit van HP, maar ik zou alsnog voor dell gaan omdat je dan nog geld overhebt voor een betere videokaart. dan een dure HP te kopen en geen geld heb voor een goede videokaart. Het is afwegen... Ik zal geen van beide kopen, en zelf een systeem in elkaar zetten, met de onderdelen die ik erin wil hebben.
Link naar reactie
Compaq is brakker dan brak, echt rotzooi wil het nog niet hebben al kreeg ik er geld bij (najah das nie helemaal waar, als ik er geld bij krijg lazer ik hem gewoon weg :P) HP is nu samen met compaq geloof ik, hp zou ik nu dus ook niet nemen. Dell maakt redelijke pc's, maar ook niet mijn voorkeur, mijn voorkeur is zelfbouw (of door pcboer natuurlijk), gewoon lekker erin stoppen wat je nodig hebt en niet teveel betalen en rommel die je toch niet gebruikt. Stel gewoon iets leuks samen met een atlon 64 3000+ ofzo en 1gb geheugen, leuk nf3 mobo erbij en mooie videokaart en gaan met die banaan. Edit: Dell is inderdaad duur, maar hp word duur aan reparaties als hij uit de garantie is die dingen gaan allemaal naar de *piep*, bovendien krijg je er een hogere ziekenfonds premie van omdat je vaak naar de huisarts moet met klachten over hoofdpijn. :P Laat lekker zelf bouwen door de pc boer, werkt het tenminste. Zou ik als ik jou was lekker voor een athlon 64 processor gaan die zijn sneller dan een p4 en ook nog eens geschikter voor de toekomst.
Link naar reactie
ik heb hier en daar naar zelfbouw gekeke...zelf samenstellen bedoel ik he! maar das nie bepaalt goedkoop :S bij wie kan ik dat laten doen....geef me aub de site :D en ik heb gehoord dat AMD meer geschikt is voor spelletjes....degene die met mij wel veel over pc's wil praten en over een goeie beslissing....kan mij een site geven van een PC samensteller....of meld me gewoon op msn aan: daanwolfs@hotmail.com mvg Daan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...