Ga naar inhoud

Mp3 192Kbps wordt na downloaden 32Kbps 1 kanaal mono ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Mp3 gedownload van een bekend P2P programma. Deze zou een bitverwerkings snelheid moeten hebben van 192Kbps. De file is ongeveer het gemiddelde van 10Mb bij een lengte van ongeveer 6 minuten. Na het downloaden duurt de Mp3 ongeveer 30 minuten?! En is 1 kanaal mono van 32Kbps?! Ik heb diverse Mp3 nummers geprobeerd en allemaal het zelfde. Ook is er trouwens alleen maar ruis hoorbaar. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Nieuwe beveiliging van Mp3? Bvd. Leon
Link naar reactie
Ja, ik zie ook het bovenstaande als probleem. Dat is met heel veel peer2peer programma's tegenwoordig zo (vooral de bekendere). Ik download uitsluitend uit nieuwsgroepen, maar als er maar één nummer of zo nodig is dan gebruik ik het programma WinMX. Deze is niet zo uitgebreid als bijvoorbeeld Kazaa, maar (misschien wel) daardoor heb ik tot nu toe nog geen last gehad van nepbestanden. Groetjes van Jan Willem en kijk dus eens uit naar een ander programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...