Ga naar inhoud

Cd-speler/DVD-speler wordtg half herkend


Aanbevolen berichten

Mijn vriendin heeft een wat eigenzinnige pc: buiten de gebruikelijke zaken als windows die niet goed afsluit, systeemfouten en verkeerd ingesteld beveiligingsprogramma's, gebeurd er ook iets op haar pc wat ik niet kan bevatten: In het begin had ze een cd-speler die wel in het bios wordt herkent, maar half in windows: windows zag de drive wel, maar cd's lezen, ho maar. Je kreeg er geen cd in afgespeeld. echter, bij brandprogramma's ging het weer goed. Na een aatal keer Windows te installeren, ging het iedere keer een tijdje goed en sloop daarna op mirakuleuze wijze de fout er weer in Later heb ik er een DVD-speler in gezet en deze doet hetzelfde. Haar 2e drive is een Lite-on brander die het wel prima doet. Is er iets waarmee ik de primary-drive weer een beetje tot leven kan wekken binnen de windows-omgeving ? Bij voorbaat dank
Link naar reactie
Doe is systeem herstel op het punt dat allen nog goed werkte anders vrees ik een format. probeer is met een opstart diskette de cd's te benaderen die het in windows niet deed, als ie het dan wel doet is je windows install naar de knoppen, anders moet je het bij de moederbord zoeken, mischien moet je de bios ff ressetten door de battery er een poosje uit te halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...