Ga naar inhoud

Schijnheiligheid!


Aanbevolen berichten

Bij deze geef ik te kennen dat wij (Long John) niet meer onder deze naam op dit forum zullen plaatsen. De belangrijkste reden is de zeer schijheilige wijze waarop bepaalde zaken worden behandeld. Met name de operators hebben net even te veel boter op hun hoofd terwijl een vereniging als HCC zich met regelmaat schuldig maakt aan het toestaan van niet legale zaken tijdens de diverse bijeenkomsten van de gebruikers groepen word niet alleen de informatie hiet verkeerd of onvolledig over gegeven maar ook wordt het ontkend. binnenkort zal ik onder mijn eigen naam in een ander media verslag doen van deze handelswijze, niet om de HCC in een kwaad daglicht te zetten maar ook andere club's en verenigingen komen dan aan de orde. mijn andere drie log in's laat ik actief of men moet die willen gaan blokeren maar dat is een keus van de Forum goden en niet aan mij/ons heb een hoop leuke mensen gesproken en namens ons team veel plezier in de toekomst op deze plek. ikke groet u
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...