Ga naar inhoud

Plextor cd wel, Philips DVDRW niet


Aanbevolen berichten

Vorige week heb ik om virussen e.d. te verwijderen de pc geformateerd. Alle soft- en hardware heb ik zonder problemen weer draaiende gekregen, op een ding na. Ik heb een Plextor cd-recorder en een Philips DVD+RW. De bijgeleverde Nero-versie van plextor heb ik geinstalleerd en later geupdate via internet. Nero herkent zonder problemen mijn Plextor cdr, maar mijn Philips DVDrw herkent ie niet. OP de bijgeleverde cd van Philips kan ik niet vinden wat er voor zorgt dat mijn recorder ook herkend wordt. Weet iemand een oplossing ???
Link naar reactie
[quote:0bd3a50b50="dhermans"] De bijgeleverde Nero-versie van plextor heb ik geinstalleerd en later geupdate via internet. Nero herkent zonder problemen mijn Plextor cdr, Weet iemand een oplossing ???[/quote:0bd3a50b50] De Nero is een OEM versie en werkt alleen met de geleverde brander (dus alleen plextor), upgraden gaat ook. Daarom kent ie jouw Philips-niet ook na een upgrade. Dus dan moet je de ratil versie van Nero aanschaffen en dan kent ie beide
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...