Ga naar inhoud

DVD DL brander: Philips beloofde firmware update


Aanbevolen berichten

Aangezien het thread waarin deze mail het beste paste inmiddels dicht staat, langs deze weg: Mede vanwege de positieve score in CT kocht ik de Philips DL brander. In het artikel, maar ook op de verpakking, wordt in september de update voor DVD-R -RW beloofd. Het is nu echter october (en ook niet meer de eerste) en "no hear no see" over de firmware bij Philips. :evil: Heb ik iets op de Philips sites over het hoofd gezien? Weet iemand wat de werkelijke stand is? :(
Link naar reactie
[quote:a902640a63="EricvOmmen"] Maar ik wil even niet het risico nemen, je bent immers niet zeker. [/quote:a902640a63] Nee, ik neem liever ook geen risico, daarom koop ik ook geen Philips :P Behalve voor gloeilampen dan, daar valt weinig aan te vern**ken. 'Sense en Simplicity', hè? Dat 'Let's make things better' is ze toch nooit gelukt. [quote:a902640a63="EricvOmmen"] Los daarvan, het lijkt natuurlijk wel op bedrog van Philips... [/quote:a902640a63] Lijkt er wel op, maar ik denk eerder dat ze onvoldoende erop letten om firmware updates tijdig uit te brengen, dat probleem ken ik ook van mensen die klagen over DivX-spelers van Philips met gele ondertitels (hoe komen ze erop ... :P).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...