Ga naar inhoud

TV en PC beeld scheiden


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het opzetten van een eigen media menu voor op mijn televisie, op basis van MyHtpc. Nu is mijn vraag of de weergave op mijn televisie en op mijn computer van elkaar te scheiden zijn. Dus dat op mijn televisie het mediamenu wordt weergegeven, terwijl op de computer gewoon gewerkt kan worden. Ik weet dat het bijvoorbeeld met palmbutler mogelijk is, maar vroeg me af of hier ook software voor is als je geen palmbutler hebt. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:800196bf6b="Benruben"]Ik ben bezig met het opzetten van een eigen media menu voor op mijn televisie, op basis van MyHtpc. Nu is mijn vraag of de weergave op mijn televisie en op mijn computer van elkaar te scheiden zijn. Dus dat op mijn televisie het mediamenu wordt weergegeven, terwijl op de computer gewoon gewerkt kan worden. Ik weet dat het bijvoorbeeld met palmbutler mogelijk is, maar vroeg me af of hier ook software voor is als je geen palmbutler hebt. Alvast bedankt![/quote:800196bf6b]Mischien wat meer technische info? Videokaart merk/type, hoe je hem aansluit enz enz...
Link naar reactie
[quote:d610ab8d12="Benruben"]Ik heb een RADEON 9000 AGP videokaart. Via mijn tv out poort sluit sluit ik (middels een tulp-plug) de pc op de computer aan.[/quote:d610ab8d12]Sorry voor de R9000 zou ik het niet weten, nVidia heeft wel zon optie maar aangezien ik geen Radeon hier heb liggen kan ik niet door de drivers gaan spitten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...