Ga naar inhoud

Welke dvd-brander (duallayer)


Aanbevolen berichten

Lees ook hier waarom: http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=10711&PageId=24 [size=9:f044931f41]In general the drive is one of the best on the market, and its price makes it a very attractive buy. End users that choose to purchase this drive can be certain that they will get one of the best drives available! [/size:f044931f41]
Link naar reactie
Wat ik niet snap ... "DVD-ROM booktype (DVD+R DL media) ensures highest compability with DVD Players. However, default booktype for +R/+RW media cannot be changed." Ik brand +R en kan in Nero gewoon de booktype op DVD-Rom zetten en na het branden wordt in nero ook netjes de DVD-Rom bij "CD-info oproepen" weergegeven. Hoezo kan dat niet veranderd worden ? Bij mij worden +R's allemaal DVD-Rom's.
Link naar reactie
Bij mijn nec 3500 was dit pas het geval nadat ik firmware 2.17 van Herrie eringeflasht had EN het bijbehorende bestandje gerund (winB.exe ofzoiets) Als ik met alleen die firmware in nero de booktype setting veranderde voor DVD+R naar "DVD-ROM" bleef de booktype van de gebrande disc "DVD+R" Voor DVD+R/DL is de booktype setting standaard al DVD-ROM bij de nec.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...