Ga naar inhoud

smartmedia card formatere


Aanbevolen berichten

[b:b8681efd2c]hoi allemaal,..[/b:b8681efd2c]ik heb een smartmedia kaartje van 32 mb hij werkte in mijn vorige mp3 speler wel en deze ook maar nu geeft ie aan dat ik mijn smartmedia card moet formateren als ik dit wil doen dan valt mijn mp3 speler uit,.. ik heb een mpman (mp-f40) en het kaartje is een smartmedia memorycard 32 mb weet iemand hoe ik dit moet doen want ik heb hem ook geformateert via mijn pc met een ingang voor een smartmedia card maar dan wilt de mp3 speler hem vervolgens toch nog een keer formateren,.. alvast bedankt,.. [b:b8681efd2c]groetjes dutzzz[/b:b8681efd2c]
Link naar reactie
Er is me vaag een verhaal bekend over verschillen in bestandssysteem welke door windows op een kaartje wordt gezet en zo'n mp3 speler. Het was dacht ik iets van fat(16) en fat32, weet niet helemaal meer zeker hoe het zat maar jouw ervaring klinkt mij niet helemaal onbekend. Ik denk dat je het kaartje onder windows(of mischien in de player?) leeg moet maken, dus de partitie op het kaartje verwijderen en daarna het kaartje in de mp3 speler opnieuw formateren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...