Ga naar inhoud

Ondertitels van de Yamada dvx 6600


Aanbevolen berichten

Heey. Graag wil ik een Divx player. En iedere keer zie ik op dit forum en ook in de laatste computer totaal. dat de Kiss dp 1000 erg goed is en de yamada dvx6600. En er staat dan altijd dat de Kiss erg goed is ondertiteling in het beeld krijgen. Alleen staat er nooit hoe dat met de yamada gaat. Kan de Yamada ook goed overweg met ondertitels, want dat vind ik toch wel belangrijk.
Link naar reactie
Er zijn twee problemen met de ondertitels bij de Yamada DVX-6600: 1. De bestandsnaam van het .SRT bestand mag niet langer zijn dan 19 tekens; 2. Er passen maar een beperkt aantal karakters op de twee regels voor ondertitels, bij lange zinnen wordt de onderste regel afgekapt. Vooralsnog is er voor de Yamada geen firmware update die deze problemen fixt. De KiSS DP-1000 kent deze problemen met lange bestandsnamen en lange ondertitels niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het permanent invoegen van ondertitels, wat ik dus doe, vind een heel goed alternatief. Avi in VirtualDub en een ondertitel invoegen kost (bij mij) voor een film van 2 uur, 45 minuten. Goed leesbaar en standaard ondertiteling zoals bij originele DVD's. Wel is het zo dat de Avi niet meer 700Mb is en ook niet meer op een cd past, ik zet de bitrate op max, dus 6000. Nu zal de avi ongeveer 2á3 keer zo groot worden, maarja wat kost vandaag de dag een dvd-tje nog!? Gr. Leon
Link naar reactie
[quote:c5ab3081d3="wildervanksterdallen"] Het permanent invoegen van ondertitels, wat ik dus doe, vind een heel goed alternatief. Avi in VirtualDub en een ondertitel invoegen kost (bij mij) voor een film van 2 uur, 45 minuten. [/quote:c5ab3081d3] Kost mij teveel tijd. En ik heb vroeger opgelet bij de Engelse les, dus mij stoort het niet zo als ondertitels ontbreken. [quote:c5ab3081d3="wildervanksterdallen"] Nu zal de avi ongeveer 2á3 keer zo groot worden, maarja wat kost vandaag de dag een dvd-tje nog!? [/quote:c5ab3081d3] Ca. 30 cent per stuk als je de de accijns van de thuiskopie-nazi's even 'vergeet'. :P http://www.opusshop.de/default.asp?l=ned
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...