Ga naar inhoud

oud onderwerp


Aanbevolen berichten

ik heb hier op de site veel gelezen over:grote aaneengesloten bestanden.bv grote mp3 bestanden of grote wave bestanden. ik heb jullie ook een paar mogelijkheden (oplossingen)zien geven bv:wave splitterof mp3 directcut.maar als je een echte dummie bent(net als ik)weet je niet hoe die programma s te gebruiken :oops: .met andere woorden ik heb ze gedownload ,maar weet niet wat ermee te doen .en een nederlandse gebruiksaanwijzing kan ik er niet bij vinden.wie wil me er mee verder helpen ?bvd een echte leek
Link naar reactie
[b:cbfe63a410]Wave Splitter, versie 2.10[/b:cbfe63a410] Open het programma, en zoek bij Wav file tot split het bestand op dat je wilt knippen. Bij [b:cbfe63a410]Save split as[/b:cbfe63a410] file vul je een naam in van het te knippen bestand en je zoekt een map uit op je computer waar je dat bestand wilt parkeren. Stap 2 Deze stap behelst het knippen van het bestand. Daarvoor zul je de 'muziekband' moeten beluisteren en zul je zelf moeten aangeven op welk moment er geknipt moet worden. Bij de functie Media Player zul je drie buttons tegenkomen die aangeven dat je een bestand kunt afspelen, kunt pauzeren in een bestand en een muziekbestand kunt stoppen (van links af). Achter de woorden Jump to position zal, als op de button afspelen wordt geklikt, de tijd meelopen van het muziekbestand. Het enige dat jij hoeft te doen is het deel te bepalen waar een nieuw bestand van gemaakt wordt. Dat betekent dat achter Start at en End at een waarde ingevuld moet worden. Stap 3 99 procent van het werk is gedaan. Voor de afronding dienen we te klikken op de button Go, die links onderin het scherm van Wave Splitter te vinden is. Dat knippen gaat snel, zo tussen de 15 en 30 seconden. Het nieuw aangemaakte bestand zal te vinden zijn in de map die je daarvoor uitgezocht hebt. Daar zal het weggezet zijn als WAV-bestand. .................... [url=http://mpesch3.de1.cc/mp3DirectCutManualOld.zip][b:cbfe63a410]handleiding mp3 cut[/b:cbfe63a410][/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...