Ga naar inhoud

XP leest geen data-cd/dvd, maar wel DVD-films !!!??


Aanbevolen berichten

Configuratie: WinXP prof, SP1 Samsung DVD speler NEC nd 2500a DVD writer De spelers hebben altijd goed gewerkt, maar opeens kan ik geen data-cd's/dvd's meer lezen. DVD-films kunnen wel gewoon worden afgespeeld :-? Als ik in verkenner op de samsung speler klik krijg ik de melding: "Windows kan niet van deze schijf lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met windows" DVD-films doen het wel, dus de hardware is goed. Bovendien kan het opeens met allebei de spelers niet meer dus dat zou wel heel frappant zijn... Ik heb geen nieuwe hardware geinstalleerd... Ik heb het volgende al geprobeerd: - spelers via apparaatbeheer verwijderen en opnieuw opstarten - nieuwe firmware geinstalleerd - aspi drivers geinstalleerd Maar niets helpt!? Weet iemand hier een oplossing voor, of heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Ik zou hier erg mee geholpen zijn...! Bij voorbaat hartelijk dank in ieder geval! Groeten, JdH
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...