Ga naar inhoud

DVD-speler: afrader of aanrader


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Binnenkort is er bij de Aldi de volgende dvd-speler te koop: DVD-speler met DivX • DivX: leest gecomprimeerde videobestanden • Dolby Digital 5.1 • MPEG 4 compatible • on screen display • vele aansluitmogelijkheden • verlicht multifunctioneel display • taalkeuze bij audio en ondertiteling • DivX 5.x compatible, van 4 tot max. 10 mbit/sec. • DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, WMA, MP3, CD-R, CD-RW, Audio-CD, SVCD, VCD en foto-CD • toetsenvergrendeling Is dit een aanrader of afrader? En hoe zit het met muziek: ik heb maar twee boxen, kan ik dat hier op aan sluiten? Alvast bedankt voor jullie reactie, Met vriendelijke groet, Marwinius
Link naar reactie
Afrader. Er is maar 1 merk dat goed is in het maken van DivX-spelers en dat is KiSS. Ik heb zelf de KiSS DP-1000 en een Yamada DVX-6600, maar ben het meest tevreden over de KiSS. http://www.kiss-technology.com/?p=dp1000&v=users KiSS komt als enige regelmatig uit met firmware updates om je speler modern te houden. KiSS is ook het enige merk dat ondertitels bij DivX/XviD goed leesbaar op het scherm weet te krijgen. De onscreen menu's zijn ook het meest overzichtelijk bij KiSS, omdat er veel karakters op het scherm passen. Dit is bijv. heel handig bij het bladeren door een MP3-DVD. Ik raad als je een voordelige DivX-speler wilt kopen, de DP-1000. Lijkt een stuk duurder dan dat ding van de Aldi, maar je hebt er veel meer aan. http://www.divxplayer.nl/ProductenSpecs.php?Product=DP1000
Link naar reactie
[quote:f75b694948="Marwinius"] beste Obi-wan-kenobi, het gaat mij niet om of de dvd-speler divx kan afspelen, maar de gewone formaten als: dvd-R + en - en dvd-rw + en - (en denk aan mp3 en svcd)? Heb ik aan dit dan voldoende? [/quote:f75b694948] Waarom kijk je dan in vredesnaam naar een DivX-speler? :-? Koop dan gewoon zo'n cheap*ss ding [b:f75b694948]zonder[/b:f75b694948] DivX ondersteuning van 40 euro bij Mediamarkt of zo. :roll:
Link naar reactie
[quote:abb2e196d3="<?pc>"] [quote:abb2e196d3="Obi-wan-kenobi"] Er is maar 1 merk dat goed is in het maken van DivX-spelers en dat is KiSS. [/quote:abb2e196d3] Daar denkt de redactie van Computer!Totaal anders over: in de DivX-Speler test uit het laatste nummer (mocht je die niet gelezen hebben) komt Philips als beste naar voren. [/quote:abb2e196d3] Philips komt maar net om de hoek kijken qua DivX-ondersteuning. Ben benieuwd wat voor criteria C!T gehanteerd heeft bij de test, het zal niet de eerste keer zijn dat een goed testresultaat minder relevant is voor de doorsnee gebruiker die een gebruiksvriendelijk apparaat wil met zoveel mogelijk ondersteuning van de diverse media. Ik zal het artikeltje lezen zodra ie hier langscirculeert op de zaak. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...