Ga naar inhoud

Pioneer autocomputer


Aanbevolen berichten

Ik heb een Pioneer AVIC-900. Dit is een auto-computer om o.a. DVD's af te spelen in mijn auto. Nu zit hier een sleuf in waar naast staat "PC-Card in". Wat voor kaart zou hier in kunnen? Ik heb al op de site van pioneer gekeken en overal schijnt die kaart in te kunnen (Home cinema setjes, TV's... noem maar op) Het lijkt mij dat dezelfde kaart in al die apparaten gaat. Maar heb je daar dan ook nog een programma voor nodig??? :D Jeroen
Link naar reactie
Cool systeempje hoor :P in e.o.a pdfje staat : [code:1:2ee48de49a] Dankzij de ingebouwde PC card-gleuf kunt u de details van elke bestemming downloaden naar een PC card en die aan vrienden bezorgen of opslaan om dan later te gebruiken. Toepassingen van de ingebouwde PC-kaartgleuf zijn het routegeheugen en gepersonaliseerde achtergronden. Met Trip Logging kunt u reistijd en afstand nauwkeurig bijhouden en deze informatie vervolgens van het DVD Cyber-navigatiesysteem downloaden naar een PC-compatibel formaat. Met de PC card kunt u de vooringestelde achtergronden ook vervangen door gepersonaliseerde digitale foto’s of afbeeldingen die van uw PC worden gedownload. Met Destination Registration kunt u uw eigen navigatiedatabase aanleggen. Wanneer u naar een bepaalde bestemming terug wilt keren, kan u die benoemen of er pictogram aan koppelen. Wanneer die bestemming dan opnieuw wordt aangedaan, laat het DVD Cyber-navigatiesysteem dan die waarschuwingstoon horen of het pictogram op de kaart verschijn [/code:1:2ee48de49a] Neem aan dat je een (speciale) kaartlezer voor de pc nodig hebt en er software bij krijgt. Wel een leuke gadget !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...