Ga naar inhoud

Gedownloade DVD branden [edit rw ------LEES DE README!!!!]


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb gisteren een film gedownload en ik heb nu allemaal losse bestanden op mijn pc hiervan. Brand ik deze bestanden los op een DVD dan leest de dvd speler ze wel, maar kan alleen sommige kleine stukjes zien van de menu's en de fim. Zet ik deze bestandjes in de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS dan speelt mijn dvd speler de film wel af. Nu heb ik twee dvd spelers en een playstation 2. Op 2 van de 3 (waaronder PS2) speelt hij de film niet af en op de 3e wel. Hoe kan dit??? Is er soms een andere manier waarop ik die bestanden op DVD moet zetten???
Link naar reactie
Het is niet echt slim om het hier te gaan hebben over welke film je hebt gedownload en waarmee, maar dat is een ander verhaal. On-topic: Er zijn 2 soorten beschrijfbare dvd's (eigenlijk 3, maar die is al zo goed als weg) namelijk DVD-R en DVD+R Nu ondersteunen DVD spelers van verschillende elektronica bedrijven + of - of beiden. Wanneer je een - dvd wilt afspelen op een dvd-speler die alleen maar + ondersteund zal dit niet werken. Dit is hoogstwaarchijnlijk bij jouw het geval aangezien dezelfde dvd het op sommige wel en op sommige spelers niet doen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
offtopic verwijdert en topic geschoont,RW [color=red:fa6c5600e5][b:fa6c5600e5][size=18:fa6c5600e5] OK en nu dan toch echt voor de laatste keer:[/size:fa6c5600e5][size=12:fa6c5600e5] Indien je niets zinnigs aan dit topic hebt toe te voegen dan moet je dit ook niet doen. Zinnig=antwoord geven op de vraag van de topic starter [/size:fa6c5600e5] [size=24:fa6c5600e5] Lees de readme!!! [/color:fa6c5600e5][/b:fa6c5600e5][/size:fa6c5600e5]
Link naar reactie
[quote:0a377b0d63]Normaal gesproken koop ik ook DVD's, maar aangezien ik de brander net nieuw had wilde ik het eens proberen... Nu nog wat filmpies downloaden en dan kan ik de komende tijd weer vooruit.Iemand nog tips welke films zo goed zijn dat ik ze ik perse moet downloaden?[/quote:0a377b0d63] DVD KOPEN EN NIET DOWNLOADEN HUISREGELS LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...