Ga naar inhoud

van VHS naar DVD


Aanbevolen berichten

Tsja, als je het te moeilijk vindt om je erin te verdiepen, zou je kunnen gaan voor zo'n Pinnacle videobewerkingskaart met software. Redelijk gebruiksvriendelijk. http://www.pinnaclesys.com/docloader_n.asp?templ=10&doclink=/WebVideo/studioversion9/English(US)/doc/s9_features_specs_7.html&Product_ID=1501&Langue_ID=7&loc=spec&division_id= [size=9:116f054324][u:116f054324]Advanced Video Editing[/u:116f054324] Capture and edit widescreen (16:9) or standard (4:3) video Capture and edit footage from your DV, Digital8 or MicroMV digital camcorder [b:116f054324]Capture and edit footage from your 8mm, VHS, SVHS, VHS-C, or SVHS-C analog camcorder[/b:116f054324] Capture and edit DVD quality MPEG video from your DV or Digital8 camcorder Import and edit MPEG-1 and MPEG-2 files Easy drag-and-drop editing lets you assemble your masterpiece in minutes Advanced timeline features for frame-by-frame editing Preview window shows your edits immediately [/size:116f054324] Kost je echter wel een eurootje of 100-115 voor zo'n pakket: http://www.tweakers.net/pricewatch/76678
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Alleen iemand die dezelfde tv kaart heeft zal dat weten, die kans is vrij klein gezien het (niet zo bekende) merk. Je zult denk ik de helpfile toch ff door moeten lezen. het idee is overigens dat als je een product koopt waar je geen drol van af weet dat je zelfs VOOR installatie ff de manual doorleest. Je mist dan ook niet de belangrijke aanwijzingen die toch wel meestal(maar soms ook niet) in zo'n manual staan. Zal ik er 1 verklappen? : als je met een draaiende pc een antenne of andere video kabel in je tv kaart prikt dan loop je het risico dat je je kaart inclusief je hele pc opblaast.... Dat mag dus alleen als de pc uit staat, dus met de stekker uit het stopcontact.
Link naar reactie
okke daar gaan wel je doet een scart verdeler in je video recorder de gele tulip in de gele /de rode tulip in de rode\ \de wite tulip in de wite / daaraan moet aan uiteinde 1 uitgang zitten die doe je in je geluids kaart de andere kant van de gele tulip doe je in je tv kaart dan doe je een kabel van je tv kaart naar geluids kaart en een kabel van je tv kaart naar video recorde je start programma en vindt je video recorder gr,Kevin ps als je deze tv kaart koopt weet ik niet hoe tv wilt kijken want dat heb ik niet uitgeprobeerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...