Ga naar inhoud

Slechte beeldkwaliteit


Aanbevolen berichten

Waar ligt dit toch aan??????? Ik heb al verschillende programma's gekocht. Magix Foto op DVD en Cd 3.0 Pinnacle instant foto op dvd Bij beide krijg ik een ontzettende slechte beeldkwaliteit terwijl mijn digitale foto's ontzettend goed ijn. Nou heb ik op internet een trial versie van het softwareprogramma Fotodex Proshow Gold gedownload. Dit softwareprogramma geeft geen enkel probleem. Omdat ik een trial software heb gedownload geeft het software programma een irritante balk over het beeldscherm. Dit vindt ik nog niet zo erg. de foto's zijn echter wel goed. Waar ligt dit toch aan dat ik zo'n slechte beeldkwaliteit heb bij pinnacle en magix. Kan iemand dit verklaren en mij verder helpen. Groetjes Maurice
Link naar reactie
Je vermeld niet waaom het beeld slecht is! is de compressie te hoog, worden de beelden vervormd, kleuren biet goed? Vaak kan je een hoop dingen instellen voor de boel door de coder gaat en daar kan het verkeerd gaan. je kunt ook zorgen dat de afbeeldingen gelijk de goede resolutie hebben dan hoeft dat al niet te worden aangepast. Soms geeft de softwate ok een aantal stappen voor de kwaliteit kies dan eens de hoogste. suc6
Link naar reactie
Eens met Lange_Jan :) 't zal ergens in compressie/conversie niet lekker gaan. Ik begrijp uit je verhaal, tussen de regels door, dat je digitale foto's hebt gemaakt die je nu op DVD probeerd te zetten om ze zo af te kunnen spelen. Welke instellingen gebruik je? Converteer je je foto's naar DVD of zet je ze als jpg op een dvd-tje?
Link naar reactie
Met ProShowGold heb ik heel mooi resultaat op DVD (bekeken op de TV) Beter dan de andere pakketten, mijn fotos zijn gemaakt met Canon A80 in de hoogste resolutie die het apparaat aankan (4 Megapixel) std compressie. Weet ook niet waarom dit beter is met ProShow, maar gelikt product hoor ! http://www.photodex.com/products/proshow/
Link naar reactie
Inderdaad proshowgold werkt gewoon het beste alle ander producten zijn helaas knudde (ik heb er al 10tallen uitgeprobeerd) alleen jammer dat elk programma wel wat specifieke hoogtepunten heeft (dvdxshow b.v ,heeft diverse pan en zoom funkties bij 1 foto) enz.. alleen het eind resultaat haalt et gewoon niet bij proshow gold. deze maakt ook gebruik van het 'Ken Burns effect' enz... :lol: Ik heb al tientallen shows gemaakt compleet met 8tergrond muziek en geluids effecten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...