Ga naar inhoud

Logitech Z680 regelmatig pop geluid


Aanbevolen berichten

ik heb nu net een week mn Z-680 echt overweldigend veel geluid komt daar uit. maar ik hoor steeds om de zoveel tyd een pop/plof geluid(wat je ook hoort als je van effect veranderd) en voor mij gevoel vrij veel ruis op de sataliet speakers(volume op 9 surr/center/bass op 50% )ik heb effect op 6 ch direct staan omdat ik mn op mn pc (Audigy II) heb ziten. Heeft dat geluid weer met aarding/spanning van het lichtnet te maken? Omdat ik het ook hebt als ik een halogeen bureau lamp aan zet. (dan zou ik het moeten testen met een profitest) of zou dat productie fout/mankement kunnen zijn het is zeer irritant weet niet wat de ervaringen van andere Z680 gebruikers zijn
Link naar reactie
[quote:7f30799f7a="Sylvester"]Eey, Heb je wel je setje rustig ingespeeld? Klinkt misschien raar maar je hebt er later wel plezier van :wink: . Kheb zelf een Boston MicroMedia 2.1 setje voor mun pc (kheb um ook doorgelinkt naar de versterker), heb ik rustig ingespeeld en klinkt geweldig i.c.m. Audigy 2! Greetz, Sylvester :D[/quote:7f30799f7a] de eerste paar speel uur niet harder als 50% volume 1 x full vermogen getest
Link naar reactie
[quote:f6f3bc7470="Sylvester"]Eeyz, Is het een geaard stopcontact? Het kan zijn dat je lichtnet verstoord word door andere huishoudelijke apparaten :wink: . Bijv. de tv, magnetron, versterker etc. . Ik gebruik een Van den Hul Powerblock om dat geruis tegen te gaan. Ik hoor ze alleen gek doen als mijn mob in de buurt komt! :D Greetz, Marc van den Hul :D[/quote:f6f3bc7470] ik heb geen WCD's met rand aarde ik heb nlk een wat ouder huis dus ik heb een aardklem op mn verwarming gezet en die met een 2.5² draad naar mn verlengsnoer laten lopen waar vrijwel alle(dure/gevoelige)apperatuur op zit hoe kan ik aan dat Van den Hul Powerblock komen? :lol: http://www.vandenhul.com/catalog.htm zie hem hier niet zo snel staan
Link naar reactie
[quote:8933376dcf="General X"]Heb ik ook weleens, als mun pa de boor aanzet op dezelfde groep als ik. :cry: De eerste keer dacht ik ook, k*t toch net iets te hard gezet. :wink: Zon block kan helpen, sluit wel alles van je PC er dan op aan zodat er niet eventueel via de monitor ofzo nog storing komt.[/quote:8933376dcf] ok ik wil dus zon powerblock maar die plof/pop lijkt niet van aparaten in/uit schakelen te zijn zoals nu op het moment staat in dit huis naast vriezer/koelkast 2 tv's 2 pc's 1 monitor en mn logitech Z-680 aan. geen was machines en andere extreem vermogen trekkende apparaten. vrij rustig(niet zuinig :P ) energy verbruik lijkt mij. ja eventueel koel kast die bij schakeld om extra bij te koelen maar koelkast is 2 dagen oud die zal wel op een rustige manier extra stroom bij tappen als het nodig is.?? (vorige koelkast was echt klung en koelkast trok ff berg vermogen en later weer). Ik heb gegogeld en kan niet echt een store vinden (alleen bij Van den Hul dus??)waar ik dat blok kan kopen en mn alles ziende ogen zien in de pruduct lijst van Van den Hul ook geen Van den Hul Powerblock staan? [b:8933376dcf]edit:[/b:8933376dcf]deze site heb ik nog gevonden http://www.kingaudio.nl/index.htm?index/boven.asp&index/menu.htm&accessoires/index.htm The Mainstream powerblock (7-voudig, 2.5 mtr)TOP & Van den Hul Powerblock
Link naar reactie
Eris wel iets wat ik me nu bedenk ik heb mn tv (Sony trinitron=triple color boost = meer straling? :P) naast mn pc op mn bureau staan maar tv staat met zn kont van pc afgedraait, maar toch invloed op geluidskaart heeft? En straling is egenlijk wel duidelijk merkbaar als ik mn monitor van server aan zet staat onder bureau/tv (with a tripping Frequency by tv). Kooi van einstein? (shame on you elektricien :lol: ik heb het dit semester nog gehad :lol: ) moet ik mn tv van binnen uit afschermen, ik heb geen andere plek voor mn tv :-? .
Link naar reactie
[quote:4bd6660e37="Sylvester"]Eey, Maar het probleem is nu opgelost?? Greetz, Marc van den Hul :D[/quote:4bd6660e37] nope :( moet toch maar zon stekker blok aanschaffen denk ik. Afschermen maakt niet uit ik heb net getest zonder tv in de buurt en die plof is er nog [offtopic] lol dit vond ik op google http://www.company4you.nl/PDF%20informatie/Zelf-doen-tips.pdf houd 3 meter afstand van meter kast(hoe kom ik dan boven :-? ) s'avonds groep uit zetten(Hoe zat het dan met die 3 meter :) ) Stekker omdraaien help :wink: Get a life! :D [offtopic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...