Ga naar inhoud

nec 1300 leest geen dvds meer,wel cds.?


Aanbevolen berichten

mijn voeding was stuk,heb er een nieuwe voeding ingezet. had er dus ook een nec 1300 brander in en een cdspeler,die had ik eruit gehaald,die ik weer beiden heb aangesloten,nadat ik mijn nieuwe voeding erin had gezet. ik heb daarna alleen mijn brander de nec 1300 aangesloten. nu het vreemde probleem,dat mijn brander wel cds kan branden,maar elke keer wanneer ik er een lege dvd erin doe,hij steeds vraagt om een lege,heb er al diverse geprobeerd,maar blijft om een lege dvd vragen. Nu ook het vreemde dat ik heb mijn jumper achterop de nec 1300 brander veranderd,en heb mijn pc gereboot,hij geeft aan dat hij mijn brander heeft gevonden,maar ook een cdrom...? begrijp er nu niets meer van,heb altijd goed gebrand met mijn nec. nogmaals ik heb wel een cd kunnen branden,maar bij het branden van een dvd blijft hij vragen om een lege dvd..? Hoe los ik dit op...????
Link naar reactie
heb het geprobeerd,maar zonder resultaat. heb nu een cdbrander geinstalleerd,deze doet het wel,maar het vreemde is,dat wanneer ik op de icon van total commander klik,(e-drive)=mijn cdwriter,dan krijg ik een error (disk not found),kan ook wel een cd branden,(net gedaan),met nero,daarin word hij wel gevonden,net zo als mijn dvd brander,die dus geen dvds pakt..????????????
Link naar reactie
q-tec 350 watt. voor zover ik heb begrepen,is het aantal watt niet van belang,350/400.. het schijnt alleen beter te zijn,als je wat meer hardware aangesloten heb. heb inmiddels de nec 2510 aangeschaft,werkt prima. heb nog in een winkel nagevraagd,het schijnt technisch te kunnen dat een brander wel cds herkent,maar geen dvds,(bij een defect). daar ben ik maar vanuit gegaan,kreeg hem toch met geen mogelijkheid aan de praat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...