Ga naar inhoud

Welke 6.1 speakerset kan ik het beste nemen


Aanbevolen berichten

ik wou graag een nieuwe speakerset aanschaffen omdat mn 300W gamma woofer nou niet echt helder klinkt :( al komt er wel aardig wat geluid uit :lol: . maar nu wil ik dus een 6.1 setje kopen. gebruik voor: films/games/Heipalen en andere geluiden wat komt er aan te hangen: TV/PC/headset eventueel IR afstandbediening(met draadje is niet funtioneel qua afstand) je hebt de Z680 maar Ik heb een Audigy II kan ik dan niet beter een MegaWorks THX 6.1 nemen? ik heb er wel wat pleuro's voor over. of heeft iemand een beter merk die ook voor mijn doel einden geschikt zijn.
Link naar reactie
de Logitech Z-680 zijn goede speakers , de Creative GigaWorks S750 7.1 zijn daarentegen nog beter , en met een 7.1 setup , de ultieme ervaring op het moment zal ik zo maar zeggen , ik heb nu de Logitech Z-5300 , zeer goede speakers ook , iets minder vermogen als de Z-680 , maar zeer goede bass en het andere geluid is ook super , de bass is overweldigend vind ik .. :roll:
Link naar reactie
[quote:e236ba64a9="GreyHornet"]de Logitech Z-680 zijn goede speakers , de Creative GigaWorks S750 7.1 zijn daarentegen nog beter , en met een 7.1 setup , de ultieme ervaring op het moment zal ik zo maar zeggen , ik heb nu de Logitech Z-5300 , zeer goede speakers ook , iets minder vermogen als de Z-680 , maar zeer goede bass en het andere geluid is ook super , de bass is overweldigend vind ik .. :roll:[/quote:e236ba64a9] 7.1 / 6.1 zal winig uit maken in mijn kamerd ca 4x6M 5.1 is al voldoende maar omdat ik toch 6.1 kaart heb en toch wat vermogen wil. en hebben creative speaker niet iets speciaals wat ondwikkeld is door creative waar de geluidkaarten ook mee uitgerust zijn ??? zoniet dan word het gewoon de Z-680 (5.1) al lijkt de Creative MegaWorks THX 5.1 550 ook wel voldoende (en de THX 6.1 waar is die te koop? ik zie hem niet eens op de creative shop pag.). dat is de twijfel of ik dan een optie van mn Audigy 2 mis met logitech ene het kan wel aan mij liggen maar er zijn knetter weinig 6.1 setjes vind ik
Link naar reactie
[quote:db928b20a2="Sylvester"]Eey, Waar ligt je budget? Omdat mijn vader in de audiowereld zit (Van den Hul BV) hoor ik nog wel eens verhalen over speakers die goed zijn. Ik zou voor een Creative gaan. Heb je geld over neem een Tannoy Reveal set. Greetz, Sylvester :D[/quote:db928b20a2] Mn kas is leeg, ik heb online een logitech Z-680 gekocht voor €253.36 EX btw (BTW €48.14) bij pc mega store. mn oude speaker kon echt niet meer kras kras je weet wel muziek te hard gezet :P :D ik vind de Z-680 eigenlijk wel perfect met IR afstand bediening een station met oplichtend blauw scherm in styl van mn case mod :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...