Ga naar inhoud

Audio-apparaat kwijt....


Aanbevolen berichten

[size=18:d709e8a214][b:d709e8a214]Help!![/b:d709e8a214][/size:d709e8a214] Ik ben een complete moron op dit gebied... Voel me nu echt een vrouw, hahaha (nog net niet blond...) Degene met het hardware-verstand hier in huis is een tijdje niet erg bereikbaar, dus wend ik me maar tot jullie... Ik zet heel blij mijn computer aan, ben ik spontaan mijn audio-apparaat kwijt. Niets qua geluid doet het meer. Ik heb geen idee wat ik waar moet zoeken om enigszins tot een oplossing te komen. Is er iemand genegen om mij een handje te helpen? Ik draai XP, heb nooit problemen gehad met geluid. Heb ook geen idee wat er precies in zit, dan zou ik 'm open moeten schroeven. Vraag, suggereer, ik weet het echt niet!?!! Thanx, Nande (verder wel slim en zo en ook best in het bezit van enig computer-begrip...) :oops: :-?
Link naar reactie
Configuratiescherm --> Systeem --> Tabblad Hardware --> Apparaatbeheer. Kijk daar wat bij je geluid's kaart aan wordt gegeven (valt onder multimedia). Kijk ook of er ergens uitroeptekens of vraagtekens staan. Om te kijken welke geluidskaart je hebt, kan je [url=http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3]Everest[/url] downloaden, installeren en runnen. Dan ff zoeken, staat wel ergens iets bij van Multimedia/Geluid.
Link naar reactie
Er is geen geluidskaart te bekennen..... Zeer vreemd! Zowel via apparaatbeheer als via Everest vindt 'ie niks. Bij besturing voor geluid e.d. staat een aantal zaken vermeld: Audiocodecs, legacy-audiostuurprogramma's, legacy-videovastlegappataten, mediabeheerapparaten (2x) en Videocodcs. Allemaal met een luisprekerikoontje ervoor. Meer staat er niet. In het lijstje wat Everest me geeft staan bij Multimedia twee luidsprekerikoontjes met Windows audio en PIC/PnP audio plus daaronder een ikoontje voor audiocodecs en een voor videocodecs. Verder niets te beleven. Ik snap er werkelijk niets van... Groet, N :cry: :o :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...