Ga naar inhoud

Welke Geluidskaart


Aanbevolen berichten

Heey mensen Ik wilde even vragen of mijn Logitech Z-640 (die ik ga kopen) op mijn geluidskaart kan....ik heb een Medion PC en mijn geluidskaart in onboard. Dit is mijn kaart: 6 channel Audio on board mit digitalem Soundausgang (S/PDIF) Kan iemand mij hier uitleg over geven en zeggen of dit een goede geluidkaart is voor de Logitech Z-640? Alvast Bedankt Bas
Link naar reactie
ah oke thnx! kga morgen ook naar de mycom om te luisteren welke ik ga pakken Maar kun je me wel zeggen of die speakers erop passen? hier nogmaals de vraag:Ik wilde even vragen of mijn Logitech Z-640 (die ik ga kopen) op mijn geluidskaart kan....ik heb een Medion PC en mijn geluidskaart in onboard. Dit is mijn kaart: 6 channel Audio on board mit digitalen Soundausgang (S/PDIF) Kan iemand mij hier uitleg over geven en zeggen of dit een goede geluidkaart is voor de Logitech Z-640?
Link naar reactie
[quote:d297fc95cd="Sliciej"]ah oke thnx! kga morgen ook naar de mycom om te luisteren welke ik ga pakken Maar kun je me wel zeggen of die speakers erop passen? hier nogmaals de vraag:Ik wilde even vragen of mijn Logitech Z-640 (die ik ga kopen) op mijn geluidskaart kan....ik heb een Medion PC en mijn geluidskaart in onboard. Dit is mijn kaart: 6 channel Audio on board mit digitalen Soundausgang (S/PDIF) Kan iemand mij hier uitleg over geven en zeggen of dit een goede geluidkaart is voor de Logitech Z-640?[/quote:d297fc95cd] Dit bedoelde gerben denk ik niet. Hij bedoelt denk ik: Knoop je speakers aan je huidige onboard geval. Bevalt dat niet, kan je altijd nog een andere geluidskaart kopen. Trouwens, die speakerset past wel op je onboard.
Link naar reactie
[quote:4534e16d2f="Sliciej"]oke en hoe zien 3 analoge uitgangen er dan wel niet uit?[/quote:4534e16d2f] Iets met oranje, zwart, grijs, groen... Zoiets. Die uitgangen zien er trouwens gewoon rond uit. Aldi geval zeit er dacht ik zo uit:[img:4534e16d2f]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/Geluid.JPG[/img:4534e16d2f]
Link naar reactie
ik zal ff zeggen wat er op mijn PC zit: bij line out: zit een groen rond poortje waarbij staat : front een zwart rond poortje waarbij staat : Rear een oranje rond poortje waarbij staat: c/sub die 3 poortjes zitten achter in mijn PC Voor (waar ik ook mijn headset in doe) zit: Een groen rondje met daaronder een koptelefoon een rose rondje met daraonder een microfoon dan een blauw rondje waar staat: stereo een wit rondje waarbij staat : L een rood rondje waarbij staat: R en die blauwe, witte en rode samen vormen (staat er) AUX in. Kan ik nu de logitech Z-640 daar op aan sluiten of moet in zo';n Creative Soundblaster audidy 2 ZS kopen?
Link naar reactie
jah ik ga morgen naar een computerwinkel waar in me laat adviseren welke 5.1 surround set ik zal kopen (waarschijnlijk wordt het de Logitech Z-640) en ik me laat adviseren of dat wel kan in mijn PC ivm al die poortjes/ingangen. En als dat niet kan moet ik maar weer even door sparen voor een Creative Audigy 2 ZS. PS als ik die audigy nodig heb....ondersteund die dan wel alle 5.1 setjes?
Link naar reactie
@Slicej: Ik zal proberen het nog duidelijker voor je te maken: Als je een 5.1 setje aanschaft bestaat die set uit 6 boxen tw: 2 voorspeakers 1 centre speaker 2 achterspeakers 1 subwoofer. Als je naar de achterkant van je PC kijkt hebt je 3 poorten voor 3 paar boxen : C/sub - voor je centrespeaker en subwoofer front - voor je voor speakers rear - voor je achterspeakers Waar je naar moet kijken als je een setje 5.1 aanschaft is of de aansluiting ook dmv deze stekkertjes te realiseren is. Succes met je speurtocht en veel luisterplezier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...