Ga naar inhoud

Zelfgemaakte DVD niet te kopieeren


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal DVD's gemaakt met een philips dvd-recorder. Het lukt mij niet deze op mijn pc te kopieeren. In het gunstigste geval krijg ik wel beeld, maar geen geluid. De meeste dvd's stoppen nar 3 seconden met afspelen in een dvd-speler. Op (verschillende) pc's doen de dvd's het wel. Wie weet wat ik fout doe. Ik heb het met Nero en met Easy CD/DVD Creator geprobeerd.
Link naar reactie
[quote:0392daa171="jwbakker"]DVD shrink leest de dvd's niet en ik heb ze geprobeerd af te spelen met verschillende soorten dvd-spelers en de philps dvd-recorder. Geen van allen leest de dvd's[/quote:0392daa171] je zegt het zelf. De aangemaakte dvd zijn niet te lezen door andere dvd spelers, dus lijkkt het aanmaken niet goed te gaan. misschien dat rtfm wel helpt
Link naar reactie
Ik begrijp niet wat er fout gaat. Ik kopieer alle files van mijn eigen origineel op dezelfde manier als dat ik dat doe als ik met dvd-shrink een gekochte dvd kopieer. Dat lukt wel (als ik de dvd afsluit). Die zijn dan wel te bekijken daar alle dvd spelers. Als ik dus een zelf gemaakte dvd uit mijn philips recorder wil kopieeren (of dat nu een stuk van de tv is of van de camera) dat kan dus niet worden afgespeeld op een "normale" dvd-speler. Dat snap ik niet. Wat betekend rtfm eigenlijk?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...