Ga naar inhoud

DVD WIL NIET BRANDEN!!!


Aanbevolen berichten

Ik probeer een dvd te branden , maar is deze een tijdje bezig dan start de computer opnieuw op. Er is geen virus gevonden diverse online virus scanners gebruikt. Heeft geeft een fout in het apparaat beheer , maar ik kan geen fout vinden . Ook Microsoft Windows XP Prof.(in het rapport) kan hem niet weer geven. wat is hier de oorzaak van???
Link naar reactie
of z'n geheugen is brak. geheugen word redelijk veel gebruikt met branden wat de oorzaak zou kunnen zijn dat hij uitvalt. doe eerst eens dit: rechtsklik op deze computer > eigenschappen > geaveranceerd > in het kader opstart & herstel instellingen klik je op instellingen > en dan haal je het vinkje weg bij automatisch opnieuw opstarten. vervolgens probeer je weer te branden (evt. op een rewrite) en dan als hij weer uitvalt krijg je een bluescreen. daarmee kan je het waarschijnlijke probleem achterhalen.
Link naar reactie
[quote:8132c0f7d3="pcguy"]of z'n geheugen is brak. geheugen word redelijk veel gebruikt met branden wat de oorzaak zou kunnen zijn dat hij uitvalt. doe eerst eens dit: rechtsklik op deze computer > eigenschappen > geaveranceerd > in het kader opstart & herstel instellingen klik je op instellingen > en dan haal je het vinkje weg bij automatisch opnieuw opstarten. vervolgens probeer je weer te branden (evt. op een rewrite) en dan als hij weer uitvalt krijg je een bluescreen. daarmee kan je het waarschijnlijke probleem achterhalen.[/quote:8132c0f7d3] Ik krijg de melding in het blauwe scherm: page_fault_in nonpaged_area
Link naar reactie
  • 2 weken later...
?? als je voor her branden de max snelheid laat testen valt hij of door de mand of geeft de max datadoorvoer aan die genoeg is voor de brandsnelheid (iets meer dan 11 Mb/s voor 8 speed) is die doorvoer genoeg is gewoon de dvd niet geschikt voor of de sbelheid of de brander nogmaals kijk eerst eens of de firmware wel met die schijf overweg kan en vergeet niet dat er van een merk en snelheid verschillen zijn waar je rekening mee moet houden. beetje erg domme tip een schijf te formateren zonder dat er aanleidinge voor is!!! zou ook goed kunnen dat hd en dvd op een kabel zitten en dan is de data doorvoer ook wel eens niet voldoende en daartegen help formatere geen ene fluit!!! maar je moet er maar lol in hebben een schijf leeg te laten maken voor niets :evil:
Link naar reactie
Dom is een tip geven zonder eerst te weten of het probleem wordt veroorzaakt door de manier waarop nu de schijf zou zijn ingedeeld na een goede formatering moet de schijf maximaal kunnen presteren en zie ik niet in wat een format dan kan toevoegen! pas als alles niet zou werken is het een goed plamn een verse installatie door te voeren maar aan de info tot nu toe was zo miniem dat die conclusie nog veel te voorbarig is (naar mijn niet altijd even bescheiden mening)....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...