Ga naar inhoud

kpn-aansluiting en kosten


Aanbevolen berichten

Wie weet er waarom kpn 47,- EURO en nog iets vraagt als je een vaste telefoonverbinding aanvraagt bij hun? Een vriend van mij heeft zo'n vaste telfoonlijn on-line bij kpn kunnen aanvragen. Effe wat later is er gewoon verbinding en doet je telefoon het gewoon! Er kwam niet eens een monteur aan te pas dat effe komt voorijden ofzo! Zijn administratiekosten alléén nou echt zó duur?? Of is er nog iets anders wat zo duur kost?? Ik vind het nogal belachelijk, de meeste mensen kijken niet/of vragen niet waarom ze zoveel moeten dokken voor het een en ander. Ikzelf vind het een beetje vreemd omdat niet duidelijk is waarvoor je dan betaald. meningen graag. daniel
Link naar reactie
De point en motivatie van deze topic ontgaat me een beetje , dit is het multimediaforum. Ik ben bang dat we voor dit soort vragen geeneens een forum hebben, het is miz een niet technisch discussie/klaag punt. Waarom kost een patatje 1,50? de hoeveelheid aardappel erin is mischien 5 cent... Over dit soort zaken kun je erg lang discusieren maar helaas niet hier aangezien je topic op geen enkele wijze de pc raakt. Het antwoord is ook miz al min of meer gegeven sorry. klein [img:aca5244ce1]http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/forum/generalpics/slotje.gif[/img:aca5244ce1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...