Ga naar inhoud

divx doet het niet


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb 2 films gedownload [color=red:973195717a]AAA[/color:973195717a] en [color=red:973195717a]BBB[/color:973195717a] allebij DIVX dus installeer ik de codec maar bij Windows media player zegt hij onbekende fout bij bsplayer wil hij hem niet openen bij Winamp het zelfde alleen bij Divx Player doet hij het wel alleen bij [color=red:973195717a]AAA[/color:973195717a] stopt hij er steeds mee bij 11.33 min en bij [color=red:973195717a]BBB[/color:973195717a] bij 36 sec. Het is wel de voledige versie dus. Wie kan mij helpen? Groetjes Thom
Link naar reactie
Probeer het 's met [b:297bf66fae]Zoom Player 4.0[/b:297bf66fae], die speler geeft meteen aan welke codecs je nog mist: http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=37074 Of probeer het 's met de [b:297bf66fae]VLC Media Player[/b:297bf66fae], deze heeft z'n eigen ingebouwde codecs: http://www.videolan.org/vlc/ Als het hier nog niet mee lukt, dan eerst bepalen welke codecs je precies nodig hebt: http://www.videohelp.com/play#divx Codecs opnieuw installeren wil ook wel 's helpen, uninstall ze eerst allemaal en installeer dan [b:297bf66fae]alleen[/b:297bf66fae] die codecs die je echt nodig hebt. P.S.: Je hebt toch wel netjes betaald voor die gedownloade DivX-films? :P
Link naar reactie
Welkom op dit forum. [color=red:51f29b54ac] Dit forum kan geen illegale activiteiten herbergen. Bovendien is het miz nogal dom om een post te beginnen met "hallo, ik heb gisteren 2 dvd's gestolen en nu..." Je kunt je vraag ook wel stellen zonder ons mede te delen wat je gejat hebt.... 1e X Uw Mod. [/color:51f29b54ac]
Link naar reactie
[quote:2ab30aaf10="rwilligen"] [color=red:2ab30aaf10] "hallo, ik heb gisteren 2 [b:2ab30aaf10]dvd's[/b:2ab30aaf10] gestolen en nu..." [/color:2ab30aaf10] [/quote:2ab30aaf10] Dan zou het om gestolen [b:2ab30aaf10]filmrollen[/b:2ab30aaf10] moeten gaan, want films [color=red:2ab30aaf10]AAA[/color:2ab30aaf10] en [color=red:2ab30aaf10]BBB[/color:2ab30aaf10] zijn in NL nog lang niet uit op DVD ... :wink:
Link naar reactie
Ten eerste : BSplayer is zooi en bevat volgens mij ook spyware...was vroeger wel zo. Zelf heb ik ook altijd gedonder met videobestanden...., overal moet je tegenwoordig codecs voor downloaden. Laatst nog heb ik de nimo code-pack geinstalleerd, omdat ik nergens een codec kon vinden voor een school-filmpje. Dat resulteerde in een corupte windowsmediaplayer. Ik kan niks meer met de mediaplayer van windows, hij loopt nu overal op vast...van wav tot avi. Nou was ik toch al niet een echte fan van de mediaplayer, maar feit is dat veel programma's de codecs wel van de mediaplayer lenen. Nou goed...ik kijk voortaan mijn video's altijd in linux..., daar heb ik namelijk een super player gevonden en die speelt werkelijk alles ! Hij is er ook voor het windows platform, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd dus ik weet niet of die net zo goed is. Het is MPlayer en speelt zelfs filmbestanden waar hij geen specifieke codecs voor heeft.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...