Ga naar inhoud

Hoe voeg ik ondertiteling toe?


Aanbevolen berichten

hallo mensen, Ik heb een probleem waar ik nog niet uit ben.. Ik download best wel vaak films en brand ze dan op VCD (2 cd) Ik heb nu voor een paar films ook ondertiteling gevonden maar weet niet hoe ik ze erop moet zetten? Hoe gaat dit in zn werk? Wie kan me goed uitleggen hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt Ozgur
Link naar reactie
Nee ik bedoelde niet om op de computer mee af te spelen, want ik weet dat je daarvoor bs player kan gebruiken. Ik bedoelde dat je de film + de ondertitels (die je van de site download) samen kan branden. Zodat je als je de VCD film af laat spelen op je dvd speler je hem met ondertitels kan bekijken.
Link naar reactie
[quote:31463c5c3a="yurtseven"]Nee ik bedoelde niet om op de computer mee af te spelen, want ik weet dat je daarvoor bs player kan gebruiken. Ik bedoelde dat je de film + de ondertitels (die je van de site download) samen kan branden. Zodat je als je de VCD film af laat spelen op je dvd speler je hem met ondertitels kan bekijken.[/quote:31463c5c3a] op die site die ik je gaf staat precies hoe het moet om een film met ondertiteling op een vcd te zetten. Misschien kun je het trouwens beter in svideo formaat maken in plaats van vcd. Maar kijk maar even goed op [url]www.sectie.be[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...