Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

nou ik bedoelde eigenlijk, ik stop nu met kt (koptelefoon) achter in me pc waar normaal me compu boxen ingaan. dat hoor ik geluid enzo, maar omdat de draad tekort is heb ik er niks aan. daarom wil ik de kt voor in me pc doen, onder me cd-drive en brander zie je 2 van die koptelefoontjes, maar als ik daar iets in doe hoor ik nix, ook niet met andere kp's dit beter >?<
Link naar reactie
Hij zegt dat hij z'n koptelefoon aansluit op z'n cd-rom speler, en dit werkt ook niet jah, je zou dan appart voorin je kast een frontpanel moeten plaatsen met een uitgang voor je koptelefoon. En deze sluit je dan aan op je moederbord. Die koptelefoon aansluiting op je cd-rom speler is alleen voor cd's.
Link naar reactie
[quote:048c71f6d0="MichelG"]Hij zegt dat hij z'n koptelefoon aansluit op z'n cd-rom speler, en dit werkt ook niet jah, je zou dan appart voorin je kast een frontpanel moeten plaatsen met een uitgang voor je koptelefoon. En deze sluit je dan aan op je moederbord. Die koptelefoon aansluiting op je cd-rom speler is alleen voor cd's.[/quote:048c71f6d0] Hmm, lekker slim van me ja, heb ik overheen gelezen. Je kan gewoon van die verleng kabels kopen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Verlengen is wel een optie, maar houdt er rekening mee dat je wel met kwaliteitsverlies te maken krijgt. Zoals je al zei heb je een 'goede' hoofdtelefoon, deze worden speciaal gemaakt met een eigen snoer (met eigen weerstand etc.) waneer je dit gaat verlengen, zal er dus kwaliteitsverlies in het geluid optreden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...