Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Mensen, Ik ben op zoek naar een goede MP3 speler -met een geheugen van 256 MB -ook te gebruiken als voicerecorder -robuust, die ik tijdens het fietsen/ wandelen kan gebruiken. -met titel op scherm -die lang op een batterijtje kan Wie kan me enkele tips geven of weet ergens een test van deze apparaten? Bedankt alvast Jan
Link naar reactie
Ik heb onlangs een MSI Megastick (256MB) gekocht voor mijn vriendin. Ik ben daar best tevreden over, maar hij is pas geleden door JdJ gereviewd in C!T en die vond de geluidskwaliteit "abominabel". Persoonlijk vindt ik dat wel meevallen. Een beetje vergelijkbaar met een "walkman met bandje" zeg maar. Ik kan alleen als nadelen nnoemen de relatief lage transfer snelheden (400kB/s schrijven, 900kB/s lezen) en het batterij- en afdekklepje die niet een super robuuste indruk maken. Van de andere kant; meestal zit zo'n ding in veilig in een broek- of borstzak.
Link naar reactie
Ik sluit me bij Captain Kansloos aan. Ik heb ook de MSI Stick en hij bevalt uitstekend. C!T mag dan kritiek op de geluidskwaliteit hebben, maar ik denk dat deze gezien de lage prijs dik in orde is. Kijk anders eens in [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19968201#19968201]Dit topic[/url] op tweakers. Staan aardig wat gebruikerservaringen met deze stick in.
Link naar reactie
M'n neef had in 't weekend 1 gekocht. De Samsung Yepp YP-T5. Heel nieuw ding, 256 MB, zo groot als een batterij, goed geluid, voice recording, multi-color-display ;) etc. Je kan er zelfs een cd-speler op aansluiten en hij zet het automatisch om naar mp3's. Als ik er één zo kopen, zou het die zijn. Oja, 180 eur.
Link naar reactie
Over de Ipod: [url]http://www.tweakers.net/nieuws/33391[/url] Edit: [quote:800fd95258]uit een zonet rondgestuurd persbericht voor de Benelux blijkt dat de resellerprijzen 339 euro voor de 20GB- en 449 euro voor de 40GB-versie bedragen. Beide iPods zijn vanaf deze week beschikbaar bij de Apple-resellers. [/quote:800fd95258]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...