Ga naar inhoud

Onderwerp: AVI met subs omzetten. Oplossing/alternatief?


Aanbevolen berichten

Met welk ander progje kan ik een avi voorzien van subs en vervolgens omzetten naar een DVD? Ik gebruikte altijd VirtualDub(Mod) hiervoor, maar wanneer ik dit programma gebruik (frameserver) en het vdr bestandje met TMPGEnc wil openen krijg ik steeds in TMPGEnc "can not open, or unsupported". Volgens mij heb ik de laatste codecs (KLite Codec Pack full 227f) en ook GSpot geeft aan dat de juiste codecs geinstalleerd zijn. Ik heb al bij de instellingen van TMPGEnc (ik heb versie 2.521.58.169 en Xpress 3 versie 3.0.4.24 . uitgeprobeerd) bij VFAPIplug-in de optie DirectShow Multimedia FileReader de Priority op 2 gezet. Echter niets helpt en ik begin na 3 dagen zwoegen en zweten redelijk radeloos te worden..... Wie weet de oplossing of een alternatief? Thnx, Freakie :wink:
Link naar reactie
Heb je wel de frameserver van Virtualdub geinstalleerd? Auxsetup.exe en dan "install handler" In frameserver mode verstuurd Vdub ongecomprimeerde RGB video via de frameserver als virtueel *.vdr bestand naar TMPGenc. Als tmpg dus klaagt dat ie het formaat niet aankan dan heeft ie dus een probleem met het vdr bestand. De video zelf in het vdr bestand is ongecomprimeerde rgb, dat kan tmpg wel lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...