Ga naar inhoud

Aankoop:Mini-Disc speler


Aanbevolen berichten

Ten eerste wil ik sorry zeggen als dit niet het goede forum is:sorry , en of jullie me als dat zo is alsnog zouden kunnen helpen met het volgende probleem: Ik ga dinsdag op vakantie en wil voordat ik weg ga een Minidisc speler kopen. Alleen het probleem is dat ik er niet veel verstand van heb behalve dat ik een mooie wil en een goede. Ik zag van Sony de MZ-N10 en de MZ-N910, echter weet ik behalve de speeltijd niet de verschillen tussen de 2 en hoe duur ze zijn. Ik kan tot 300 euro op z'n hoogst 350 maar dat vind ik eigenlijk een beetje te duur(ja 300 is ook duur maar ik ben van plan er een lange tijd mee te doen). Ik weet ook niet of dit het beste is wat je, voor die prijs, kan krijgen of dat je bij andere merken betere kan krijgen. Ik zou het erg waarderen als jullie mij daarbij konden helpen. Alvast bedankt daarvoor
Link naar reactie
volgens mij zijn de 2 sony's die ik had genoemt ook Net-MD's(weet niet zeker hoor). Hoeveel kan er dan normaal op een Mini-Disc? Ik wil echt een helegoede waar ik een groot aantal jaar mee kan doen, een stevige. Ik ga morgen naar de winkels maar ben bang opgelicht te worden door de verkoper van"ja die is natuurlijk ook goed maar met deze heeft u een speciale kleur en hij is meer 100 euro meer" en dat ik dan ga"o nou dan doe ik die maar" bij wijze van spreken :lol: . Ik zou daarom graag informatie krijgen over wat echt goed is van tussen de 200 en 300 euro.
Link naar reactie
[quote:eb23b432fa="leonardo15"] volgens mij zijn de 2 sony's die ik had genoemt ook Net-MD's(weet niet zeker hoor). Hoeveel kan er dan normaal op een Mini-Disc? [/quote:eb23b432fa] Ok, dat zal wel die 'N' zijn in de typeaanduiding. [quote:eb23b432fa="leonardo15"] Ik wil echt een helegoede waar ik een groot aantal jaar mee kan doen, een stevige. [/quote:eb23b432fa] Die Sharp van 89 euro ziet er erg solide uit en heeft ook een top geluidje. Je moet je ook afvragen of het echt zin heeft zoveel geld te steken in MD, straks heb je supercompacte MP3 spelertjes met gigantische opslagruimte voor weinig geld. [quote:eb23b432fa="leonardo15"] Ik ga morgen naar de winkels maar ben bang opgelicht te worden door de verkoper van"ja die is natuurlijk ook goed maar met deze heeft u een speciale kleur en hij is meer 100 euro meer" en dat ik dan ga"o nou dan doe ik die maar" bij wijze van spreken :lol: . Ik zou daarom graag informatie krijgen over wat echt goed is van tussen de 200 en 300 euro.[/quote:eb23b432fa] Verkopers hebben als doel jou iets te slijten waar de meeste winstmarge op zit. Zorg ervoor dat je zelf weet wat je wilt. Let ook op de extra's: wat maakt het ene type duurder dan de andere en vind je dat het geld waard? Oplaadbare accu i.p.v. normale batterijen kost bijvoorbeeld wel extra. Allemaal op een rijtje: http://www.sony.nl/PageView.do?site=odw_nl_NL&page=ProductSeriesHome&section=nl_NL_Products&productcategory=%2FAudio%2FPortable+Audio+-+Walkman%2FPAW+MiniDisc+%26+Net+MD+Walkman
Link naar reactie
Aankoop is gedaan, het is de SonyMZ-N10 geworden voor 250 euro. Het was het topmodel en alles ziet er heel mooi uit. Ik had ook voor de N710 kunnen kiezen maar die was 25 euro goedkoper en die had me zus al. Kwil je bedanken voor de informatie die je hebt gegeven en ik denk dat ik blij mag zijn met deze aankoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...