Ga naar inhoud

freeware dvd-player


Aanbevolen berichten

[quote:c64202c544="Belg"] Als je windowsXP hebt zal ie ze zo wel afspelen. [/quote:c64202c544] Nee want dan heb je toch DVD codecs nodig, die je dus binnenhaalt door WinDVD, PowerDVD o.i.d. te installeren. Freeware DVD players kan je gewoon vinden op Download.com, maar deze zijn niet aan te raden omdat ze vol met Spyware zitten. Of weet iemand er eentje die dan niet heeft?
Link naar reactie
Freeware dvd players zijn hopeloos slecht van kwaliteit en hebben de neiging een goed werkend os volledig om zeep te helpen, niet echt aan te raden.. Het wordt toch de knip trekken vrees ik. Er zijn van dvd players ook OEM uitvoeringen die meestal €5 oid kosten(=alleen het cd-tje), maar deze mogen officieel alleen icm een dvd brander of speler verkocht worden. Sommige winkels (de winkel waar je al je spullen gekocht hebt)willen wel eens een oogje dichtknijpen met deze regel. Wellicht heb je een "favoriete" computerzaak waar je regelmatig komt?
Link naar reactie
Zit dan bij mediaspeler geen dvd codecs in? Goh, wist ik niet. Bij mij deed ie het altijd al, maar dat komt dus omdat ik powerdvd heb. Zo leer je elke dag wat nieuws 8) [size=7:1dc7d77efb]En vanwaar deze uitspatting? Mediaplayer was mijn oplossing voor de ts. Maar dat viel dus tegen[/size:1dc7d77efb] :wink:
Link naar reactie
[quote:306c3b2a34="Comp-Freak"]Zit dan bij mediaspeler geen dvd codecs in? Goh, wist ik niet. Bij mij deed ie het altijd al, maar dat komt dus omdat ik powerdvd heb. Zo leer je elke dag wat nieuws 8) [size=7:306c3b2a34]En vanwaar deze uitspatting? Mediaplayer was mijn oplossing voor de ts. Maar dat viel dus tegen[/size:306c3b2a34] :wink:[/quote:306c3b2a34] M$ geeft geen mpeg-2 decoder weg; hieraan valt te verdienen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...