Ga naar inhoud

SB Live, rear speakers doen het niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort een 5.1 set. De voorste 3 speakers (rechts, links, center) en de subwoofer doen het goed, maar de achterste speakers krijg ik niet aan de praat. Mijn geluidskaart is een Soundblaster Live! 5.1 (die standaard in een Dell computer zit). Ik heb rondgezocht op het internet, en ik ben niet de enige met dit probleem. Er werd overal aangeraden om nieuwe drivers te installeren. Ik heb de nieuwste Dell drivers geïnstalleerd, zonder resultaat. Ook werd er aangeraden om Windows 2000 drivers op een bepaalde manier te installeren, maar dat bood ook geen uitkomst... Heeft iemand anders nog tips? Aan de boxen zelf ligt het niet, want als ik de achterste boxen voor aansluit, doen ze het gewoon...
Link naar reactie
Heb je al geprobeerd om in het Control Panel (sorry, ik heb een Engelse XP) onder [i:ba66ceaaf6]Sounds, Speech, and Audio Devices[/i:ba66ceaaf6] --> [i:ba66ceaaf6]Sounds and Audio Devices[/i:ba66ceaaf6] --> onder [i:ba66ceaaf6]Speaker Settings[/i:ba66ceaaf6] --> [i:ba66ceaaf6]Advanced[/i:ba66ceaaf6] de juiste speakerset op te geven? Die staat standaard op [i:ba66ceaaf6]Desktop Stereo Speakers[/i:ba66ceaaf6] en die moet bij jou op [i:ba66ceaaf6]5.1 Surround Sound Speakers[/i:ba66ceaaf6] staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...