Ga naar inhoud

DVD brander ziet het verschil niet tussen + en -


Aanbevolen berichten

Bij Nero 6 disk info zie ik dat. Ik kan ook geen DVD+/-RW wissen want dan zegt de pc dat het niet kan omdat het een DVD+R is. Ik heb Nero 6.0.0.9 (legaal) Is Nero 6.3.x.x een update ofzo? Waar kan ik die krijgen? Ik zal de nieuwste ASPI driver eens proberen. Bedankt alvast. Ohja, met DVD X copy werkt de DVD-brander wel goed. Ligt dus waarschijnlijk aan Nero...
Link naar reactie
[quote:01af4f1bf3="Bockempiep"]Bij Nero 6 disk info zie ik dat. Ik kan ook geen DVD+/-RW wissen want dan zegt de pc dat het niet kan omdat het een DVD+R is. Ik heb Nero 6.0.0.9 (legaal) Is Nero 6.3.x.x een update ofzo? Waar kan ik die krijgen? Ik zal de nieuwste ASPI driver eens proberen. Bedankt alvast. Ohja, met DVD X copy werkt de DVD-brander wel goed. Ligt dus waarschijnlijk aan Nero...[/quote:01af4f1bf3] zoals je het beschrijft ligt het dus aan Nero, jouw versie heeft veel fouten je kan hem gewoon upgraden hoor, je hebt hem legaal www.ahead.de
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mocht je overigens nog interesse hebben: http://www.liteonit.com/ODD/English/e_downloads/e_firmware_dvd%20rw.asp we hebben zo te zien al 4x een nieuwe firmware gehad en het loont doorgaans echt de moeite om een nieuwe firmware te installen, hij brand dan beter en betrouwbaarder de verschillende merken schijfjes.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...